Heartland...

Nån mer än jag som kollade på den nya serien Heartland innan ikväll, den var klockan 21.00 på femman. Var en ny serie på nio delar tyckte jag det stod. Den verkade nog helt ok så den lär jag väl följa som jag nästan gör med allt annat oxå, hehe :)
Ikväll har jag även gosat en del med sötis som jag bara älskar mer och mer för varje dag. Han är allt för mig :)
Och så har jag kollat på Bönderna, den nya serien och på Girls Of The Playboy Mansion som oxå började ikväll igen. Ganska så skoj att se ibland faktiskt!! Jag har även spelat en del Mario, är som sagt helt inne i det där spelet nue. Om man väl börjat så kan man knappt sluta, inte för mig i alla fall.

Jag tror att jag snart ska gå och lägga mig. Har sovmorgon till nio imorgon ungefär och sen så ska jag, Emmy och Annika på studiebesök på söderbutiken som ligger på söder...hehe. Vi ska dit och se vad dem gör där och så. Efter det så får jag väl cykla hem igen och vänta tills mamma och hennes väninna har handlat färigt så att jag kan få följa med hem till landet. Kände att jag ville komam hem lite för det är ett bra tag sedan jag var hemma nue och tänkte på nue när jag ändå är ledig. Min sötis ska även jobba länge imon, först på sitt vanliga och sedan på nått extra jobb...så han lär knappt vara hemma ändå. Men kommer att sakna honom som jag alltid gör, speciellt när man ska sova!!
Tror nog det kommer bli mysigt att vara hemma på landet och bara umgås med min familj :)


image374







Kommentarer
Skrivet av: Evamy

vad handlade serien om?

2007-12-06 @ 06:21:06
Blogg/hemsida: http://evamys.blogg.se
Skrivet av: Evamy

aha! jag som älskar sjukhusserier! Hur har jag kunnat missat denna?!

2007-12-06 @ 16:11:41
Blogg/hemsida: http://evamys.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0