Hemma på landet!!

Japp det är jag och det är alltid lika skoj att vara hemma :) Mamma och hennes väninna kom och hämtade mig vid halv tolv och sen så följde jag med dem först Helene, där vi fikade lite grann och sen så körde mamma och jag hem till dem. Min pappa var även hemma på middag då så jag fick träffa honom oxå lite. Jag och min mamma har sedan kolla på en serie på tre delar nue i eftermidda och bara umgåts. Även min lillebror och hans tjej var hemma en runda men nue åkte dem igen. eller min lillebror övingskör med pappa.
När pappa kommer tillbaka såå ska vi fika lite och bara va och umgås. Får jue ha dem för mih själv ikväll eftersom att inte lillbrossan är hemma. Ganska såå skönt det ibland, hehe :)

Det har jue även blivit en del snack om Thailand. på söndag är det bara en månad tills vi resor. Såå vi längtar en hel del nue faktiskt och planerar vad vi ska göra och så där. För vi kommer nog göra en del småutflykter och sådant. Ska bli såå skoj =)

Jag har även gosat en del med mammas och pappas katt som är såå gosig, han är alltid så kelen. Men han har blivit skadad av någon annan katt så nue ligger han mest och sover....såå synd om honom är det. Om ni inte cisst det är jag en riktigt kattmänniska. Är jue uppvuxen med katter så det är nog inte så konstigt att jag blivit det, hehe!!

Nue ska jag ringa till min sötis och höra hur det går för honom. Han jobbar jue extra ikväll så måste höra hur det går för jag har inte pratat med honom sen imorse, när jag knappt var vaken!!

Hejsvejs!!!



Kommentarer
Skrivet av: evamy

tack :)

2007-12-07 @ 04:13:46
Blogg/hemsida: http://evamys.blogg,se
Skrivet av: Fredrik

Sv: Tack trevlig helg!

2007-12-07 @ 12:10:16
Blogg/hemsida: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Skrivet av: Jenny

Härligt att vara hemma hos sina föräldrar och bli ompysslad. Här är en till som älskar katter, vi har två stycken. Önskar dig en trevlig fredag/ Kram

2007-12-07 @ 14:07:13
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0