Julfirande hemma på landet =)

Idag var det dags att fira jul hemma på landet hos mina föräldrar. Min lillebror och hans tjej var oxå där och Palle, Vonka och Tindra såklart. Vi kom dit strax efter två och bara efter en liten stund när vi hade kommit så skulle vi äta. Det stod julbord på menyn och det var gott men blev såå snabbt mätt bara...synd det!! Efter vi hade ätit och så var det dags att dela ut klapparna eftersom att vi tyckte att vi gör det ganska så tidigt så Tindra kan få leka och så med det hon skulle få....Så min lillebror och Tindra delade ut klapparna. Jag fick ett svart fat med vita ljus och röda stenar, jätte fint och så fick jag halsband och armband och pengar :) Jätte fina saker som jag fick, gillade halsbandet och armbandet jätte mycket, är i svart och silver tror jag det var....

Efter julklappsutdelningen så åt dem som ville risalamalta, det åt jag för jag tycker det är såå gott. Men min lillebror han skulle äta julgröt med socker, kanel och mjölk för det tycker han var godast!!! Vi spelade sedan lite Eyetoy som min lillebror har och det var jätte skoj och vi spelade även sällskapsspelet Så ska det låta, men blev aldrig att vi spelade färdigt det. Vi satte oss och kollade på JulIdol istället, idoldeltagarna sjöng jullåtar. Riktigt bra faktiskt!! Till det så åt vi lite julgodis och snacks, gottgott :) Sen lite efter nio så körde vi hem eftersom att Tindra var ganska så trött och mådde inte så bra....hoppas hon blir bätte tills imon och framförallt till julafton. Jag får tänka på henne så hon mår bättre...hehe :)

Här kommer nu lite bilder från dagen/kvällen


 
Här är vi redo för dagen i våra nya outfits =)
Tunikan som jag har på mig är en tidig julklapp från min sötis...

    
    
   
image421
Jag och min älskade sötis, älskar dig såå mycket =)




Kommentarer
Skrivet av: Frida

Tack Tack :) tentan gick bra. Hur länge ska ni vara bortresta? God Jul :) Kram

2007-12-23 @ 11:50:23
Blogg/hemsida: http://hijadelaluna.blogg.se
Skrivet av: Jenny

Fina kort :=)

2007-12-23 @ 13:34:40
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0