Läst och Läst!!

Mmm det har jag gjort en hel del idag. Har läst mina klasskamraters arbete, eller snart 4 av dem i alla fall. Det tar sin lilla tid eftersom att arbetena är mellan 5-10 sidor. Helst ska man kunna lite så man får stryka under och plugga lite på dem så man har en hum om vad dem skrivit om. Sen ska vi även kunna ge bra och mindre bra krtik. Även mitt arbete kommer jue granskas, ska jue redovisa på onsdag. Men jag tror nog det kommer gå bra, är nöjd med mitt resultat och jag tror att min tanke med min redovsining kommer vara bra :) Kan ha lite svårt att ta kritik ibland, men man får försöka ta det bra och tänka på det till nästa gång!!!

Ikväll har jag även fått god mat av min sötis som han hade lagat. Han hade gjort potatis, biffar, brunsås och stekt lök, såå gott :) Jag hade varit duktig och förberett lite så han skulle slippa göra allt. Sen så stack min sötis och tränade så då var jag hemma själv i några timmar och då passade jag på att spela lite Wii. Sötisen köpte jue ett nytt spel i lördes och jag har inte hunnit testa det fråns ikväll. Spelet är Mario Galaxy, riktigt skoj faktikst :) Jag har jue även kollat på Andra Avenyn och Prison Break såklart!! Det är såå spännade i Prison Break tycker jag, det är nästan det ända positiva med måndgar...

Jag tror att jag snart ska gå och lägga mig fast att jag är ledig imorgon. Har inte så mycket planerat imorgon mer än att jag ska läsa allas arbeten en gång till och sedan förbereda inför min egen redovisning, vill jue att det ska bli bra. Ni får hålla tummarna för mig på onsdag :)

Jga hoppas ni har haft en bra måndag idag, fast det har varit såå tråkigt väder!!!



Kommentarer
Skrivet av: Linda

Hoppas ni me får en bra dag gumman =) Kramar

2007-12-04 @ 12:06:48
Blogg/hemsida: http://liindac.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0