Ledig...

Idag har jag var ledigt och jag har greja med lite allt möjligt idag. Jag gick upp vid halv tolv och då satte jag mig direkt vid datorn för att kolla lite på det som jag brukar göra, läsa alla intressanta bloggar m.m. Sen så satte jag mig och spelade lite Mario och sen var det dags för dagens avsnitt av Days, då jag även åt lite frukost/lunch. Efter det så spelade jag lite till, helt besatt av Mario nue men sen så fastnade jag på en bana och tur var väl det. Annars hade jag väl suttit där hela dagen och det hade jag inte riktigt tid med. Eftersom att jag skulle läsa på några arbeten till och sen även läsa in mitt eget och förbereda inför redovisningen imorgon. Så det har jag hållt på med sen större delen av eftermiddan, kvällen. Har läst alla 4 arbeten två gånger plus mitt eget då....tar sin lilla tid kan jag säga.

Nue tänkte jag snart gå och och duscha och sen vänta in Ugly Betty och Desperate Housewives som är sen ikväll. Det kan man jue bara inte missa, eller hur??

Har inte så mycket mer att blogga idag och är inte riktigt på humör för det heller......såå ni får nöja er med detta och ha en fortsatt trevlig kväll!!!



Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Skönt med ledighet !! Visst behövs pengar, ju mer man har desto mer vill man ha hehe..

2007-12-04 @ 19:16:41
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0