LUCIA!!


Idag är det Lucia och i eftermiddag ska jag kolla på när min brorsdotter ska gå på dagis. Men hon kommer inte vara lucia utan en pepparkaksgumma. Ser verkligen emot att få se det, ska ju lätt ta en massa kort :)

Nue ska jag snart bli hämtad av Annika och sen så ska vi till Brohaga där vi ska på studiebesök, hela klassen då + våran lärare i Psykiatrin. Ska bli intressant och se vad dem gör där och såå. Antagligen får jag gå lite tidigare därifrån eftersom att jag ska till vårdcentralen kl 10.30 för att kolla av mitt PPD-test. Jag lär jue få ta sprutan för det idag eftersom att det har inte blivit någon reaktion. Usch vill inte ta spruta igen och speciellt inte denna eftersom att det tar tid innan såret läker....menmen förhoppningsvis ska det gå bra!!

Nue ska jag gå och borsta tänderna innan Annika kommer.

Ha en bra Luciadag :)





Kommentarer
Skrivet av: Line

Hej Sötis!Absolut inte, vet inte vad som hänt, för jag godkänner alla kommentarer!:)Jag kanske har varit slarvig nu när jag haft så sjukt mycket att göra, men jag lovar dig verkligen bättring i så fall!:)Vad mysigt med lucia, din brorsdotter kommer ju vara sötast av alla!:)Kul med studiebesök, var ligger Brohaga?Det kommer gå såå bra med sprutan gumman, no worries!Ha en underbar dag!Kramar

2007-12-13 @ 08:55:34
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se
Skrivet av: Jenny

Tänk att det redan är lucia idag, kom på det sent igår kväll :)
Ha en bra dag.

2007-12-13 @ 10:06:50
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0