Måndag Igen!!!

Jaha då var det måndag igen, känns som det alltid är måndag nästan. Men tur att det inte är det för jag tycker måndagar är så tråkiga. Min dag började med skola i alla fall. Hade social omsorg idag och vi pratade om utvecklingsstörning och så kollade vi på en film om en flicka som hade kommit väldigt långt, fast sitt handikapp. Vi fick sedan sluta tidigare, redan vi kvart i elva. Slutar egenliligen 11.30. Skön att sluta lite tidigare. Jag gick sedan till domus och handlade hem lite potatis, för det har tänkt att vi ska ha potatis och biffar idag. Såå gott :)
Jag har sedan diskat och grejat här hemma lite och nue sitter jag här och bloggar och äter lite chips....

Jag ska alldeles strax sätta mig och läsa mina klasskamraters arbete, lär väl ta lite tid. Men skönt att det är uppdelat så jag behöver bara läsa dems arbete som ska redovisa på onsdag. Jag blandannat ska redovisa mitt arbete på onsdag så det måste jag oxå förbereda för. Så har en del att göra när det gäller det nue. Menmen det får gå ändå, fast att man är väldigt trött på det. Men man börjar se ett slut på det nue, är bara lite mer än två veckor kvar i skolan och sen är det JULLOV :) Kan säga att jag längtar, fast jag längtar jue ännu mera till den 9 januari när man reser till Thailand =) =)
Så när jag kommer tillbaka efter jullovet så går jag i skolan i två dagar och sen reser jag och är borta i 2 veckor, såå skönt. Sen så kommer vi hem på en fredag och då har man hela helgen och vila upp sig på innan man ska till skolan på måndagen, sen så har jag praktik resten av den veckan när jag väl kommit tillbaka. Så det är skönt att man inte går i skolan så mycket när man kommer tillbaka :)

Nue ska jag ringa vårdcentralen och beställda tid för PPD-test, vi måste ta det innan vi går ut på våran praktik annars får vi inte göra den. Så lika bra att göra det nue, innan jul och resa och så!!!


Ha en fortsatt bra dag, kramis!!!!









Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Tack för din söta kommentar, nu är vi hemma igen och ska snart Hoppas att du haft en bra helg. Jag har oxå tagit PPD test, gillar inte sprutor men vad gör man inte hehe.. Kram

2007-12-03 @ 17:26:11
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: Jenny

Det är ju snart ni åker till varmare breddgrader, är avis..

2007-12-03 @ 20:42:53
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0