MeandI

Äntligen har jag fått min efterlängtade klänning från MeandI, den är såå fin och skön =)
Såhär ser den ut för er som inte vet....visst är fin??



Jag tror faktikst att jag ska ha den på julafton. Men ska köpa ett par gråa strumpbyxor til och kanske en grå kofta, eller det kanske funkar med en svart med?

Idag så gick jag upp vid halv elva. Har jue sovit hos mina föräldrar och jag sov inte så bra så var ganska så trött när jag gick upp, vädret gjorde inte så man blev piggare heller direkt. Bara regnar och regnar. Men när jag kom upp satt mamma och hennes väninnan och åt frukost så det var bara till att sätta sig och göra dem sällskap!!
Jag skulle igentligen tagit buss hem men mamma och Helene skulle ändå in till stan så kah fick skjuts med dem in. Snällt det och så slapp man åka buss för det är såå drygt.

När jag kom så fixade jag till mig för jag gjorde aldrig det hemma, tänkte att jag lika bra kunde göra det hemma. Så vid ett tiden gick jag in till stan för att träffa Helena och William. Men hon var lite sen så jag gick och kollade en runda på stan innan hon kom. Vi gick sedan och kollade lite i affärer och sedan så gick vi till Darins och åt. Mycket gott faktiskt!! Fick så klart även min klänning då eftersom att jag köpt den av henne. Mycket trevligt hade vi och William han är såå söt :)
Jag gick sedan till systemet och köpte vin tills imon, ska jue antlgaligen till Jessica och Marcus imorgon kväll. Sedan så begav jag mig hemåt och min  söta sötis var redan hemma. såå jag blve såå glad av att se honom för jag hade saknat honom en hel del. Samtidigt som det är skönt att vara ifrån varandra lite!!

Nue ska vi snart äta tror jag, men vet ej vad och sen så är jag inte super hungrig heller. Men lär väl bli det snart igen så lika bra att äta nått. Sen vid sex tiden ska vi hem till Veronika och Tindra och göra dem sällskap eftersom att Palle jobbar ikväll. Vi ska sååklart kolla på Idolfinalen, hoppas verkligen Amanda vinner. Men har en taskig känsla av att Marie tar hem det. Jaja återstår att se!!!

Nue ska jag gå och gosa med min sötis som ligger i soffan och kollar på Simpson, hans favorit!!

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll :)




Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Jättesöt klänning, blir nog fint med grått till men jag tror nästan att det blir ännu snyggare med svart, kanske blir lite för stor kontrast om man har grått, fast man ser inte så bra på den där bilden, är den lila eller brun?

2007-12-08 @ 23:00:44
Blogg/hemsida: http://frommyowneyes.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0