Min Helg!!

Jag tänkte ta och berätta lite om min helg för jag har jue ej haft tid och blogga precis!!!

Lördag: Då var jag och sötisen och många andra av hans släktingar på kalas hos Peters kusin som fyllde år. Det var trevligt och god mat och så. Men jag var inte riktigt upplagd för kalas, var ganska så trött och seg men det funkade. Jag, sötisen och Simon hade väldigt skoj vid vårt bord i alla fall. Vi fumlade oss en hel del men det berodde nog på att vi var trötta...hehe. Vi var där större delen av dagen och det tar jue tid och köra dit och hem så vi var inte hemma igen frånns vid sex. Då var det bara till att fixa till sig ytterligare eftersom att sötisen och jag skulle hem till Jessica och Marcus och festa lite.
Vi kom dit vid halv åtta tror jag det var och sedan fick vi sitta och vänta på Johan, eftersom att vi skulle beställa mat och han skulle jue oxå ha!! Var jue väldigt hungriga men han kom til slut som tur var. Vi spelade sedan en del Guitar Hero och snackade en massa skit, som vanligt!! Även Paul kom lite senare på kvällen, han hade varit på julbord, sen så ville han fortsätta kvällen med oss och det var jue skoj :)
Jag och Jessica drack en del vin som vi brukar göra men ändå inte så mycket som det kan bli. Var inte riktigt på G ändå. Men skoj hade vi, speciellt på toaletten när vi skulle sminka till oss innan vi skulle gå till Grand!! Jessica sa en massa konstiga saker och fråga mig inte var hon fick det ifrån.....haha. Man skrattar alltid i hennes närhet!!!
Väl på Grand så var det sådär skoj. Var inte roligt folk ute, bara några få. Men vi stannade ändå hela kvällen och dansade och så. Men det var inte alls samma stämmning som det var förra lördan....

    
   

Söndag: Idag så gick jag upp vid halv ett och då var redan min sötis vaken. Han satt och spelade Mario. Jag satte mig och kollade på en stund när han spelade. Var väldigt trött fortfarande så jag orkade inte ta tag i att göra något speciellt. Men efter en stund gick jag och duschade innan det var dags för oss att tvätta. När vi väl hade lagt tvätten i torktumlaren och i torkskåpet så körde jag och sötisen till EKO. Där handlade vi julklapp till Tindra. Var lite svårt att först att hitta något som vi ville köpa, men till slut så hittade en bra sak som hon nog kommer gilla jätte mycket :) Jag handlade även svarta stickade knästrumpor och lite annat smått som man behöver ibland!! Efter det så körde vi till MAX och åt för ingen av oss orkaade ta tag och laga nån mat när vi väl skulle komma hem. Så det fck bli lite snabbmat idag,..
Nue ska jag gå och mysa med min älskade sambo och så ska vi kolla på dem två sista Beckfilmerna. Ska bara va och mysa denna söndagskväll med lite gottis till!!

BYEBYEBYEBYE!!!!!






Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Desamma :D

2007-12-09 @ 19:12:01
Blogg/hemsida: http://frommyowneyes.webblogg.se
Skrivet av: Lotte

låter trvligt :)
hoppas du har en bra dag :)

2007-12-09 @ 22:13:52
Blogg/hemsida: http://swea199.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0