Ny dag....


Jaha då är det onsdag idag och jag mår sådär. Igår kväll innan jag skulle gå och lägga mig så började jag må väldigt illa så det tog jätte lång tid innan jag kunde somna. Kändes som man skulle kräka. Till slut somnade jag i alla fall men när jag vaknade i morse hade jag samma känsla. Men jag tog mig upp ändå och ska alldeles strax gå till skolan. Har ätit lite med nue så det känns bättre. Såå hoppas det ine blir nått mer för i så fall får jag väl gå hem. Vill jue inte missa sista dagen i skolan innan jullovet. Vi ska jue fika på stan och ha det mysigt och ikväll är det jue klassfest så det vill man jue inte missa!!!

Igår var jue vi hemma hos Wernan, Erica och Ebba och det var även några andra som ska fira nyår där. Var bara några som fattades igår, annars var vi alla och vi blir en del. Både barn och vuxna, så det blir full rulle. Det fick man känna av igår men det ska blit jätte skoj :) Vi satt och planerade vad vi ska ha för mat och hur mycket varje par ska lägga för summa. Vi kom fram till såå god mat, vi ska ha trerätters och vi ska göra allt själva. Jag tog åt mig att göra efterrätteren :) Tog med några olika recept och de gillade ett av mina förslag så det fick det bli....hehe!!! Några av dem som var där igår, ska jue ha barn igen och även vissa av dem andra var sugna på det igen. Så snart har man en massa vänner som går gravida igen =)

Efter skolan,fikan idag så ska jag gå på stan en runda. Ha lite ärende att göra. Blandannat att kolla om det finns några kakburkar med julmotiv som jag kan köpa till julgodiset som vi ska ha med till sambons mormor. Jag ska även kolla om det finns nån liten bra stereo till mamma och pappa och så ska jag köpa ingredienser så jag kan göra mer godis och så ska jag till systemet och köpa vin till ikväll...

Ni får ha en bra dag, jag ska kämpa och inte ge mig om att jag ska bli av med mitt illamående så att jag kan få en bra dag.....




Kommentarer
Skrivet av: Frida

Låter jätte skönt med Thailand, skönt att komma bort från trista gråa Sverige! Kram

2007-12-19 @ 14:52:49
Blogg/hemsida: http://hijadelaluna.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0