Sovdags

alldeles strax. Är jue skolan imorgon och då är det dags för mig att redovisa mitt arbete om magsår. Är faktikst lite nervös och det beror nog på att det känns som att det ska vara såå seriöst. Men som min klasskompis  Emmy sa, så kommer det säkert gå jätte bra och det gör det säkert oxå, bara jag som är så fjantig!!!

Ikväll så har jag och sötisen varit en runda på Maxi. Kom jue på att min klasskompis Annika fyller år i morgon. Så jag kom på idèn att köpa Delicatobollar till henne, eftersom att hon älskar det ;) Sen så har Emmy köpt tandpetare eftersom att det har hon nästan alltid och tuggar på i skolan....hehe :) Ska bli roligt och se vad hon säger i morgon!!
Ikväll har jag även kollat på Ugly Betty och Desperate Housewives,alltid lika bra och roligt. Lite trist att det var säsongsavslutning av DH nästa vecka bara. Jag och sötisen har även gosat,fikat och spelat en del Mario, han fick hjälpa mig lite så nue har jag kommit lite längre.

Nue kallar sängen och sötisen såå nue ska jag gå och sova...haha :)



GODNATT, SOVGOTT!!!









Kommentarer
Skrivet av: Miia

åhh lyllo henne som får delicatobollar ;)
mums mums!
Lycka till idag,kommer gå galant!
Minns knappt hur det kändes när man pluggade och hade prov och redovisningar osv...
Kramkram

2007-12-05 @ 09:32:20
Blogg/hemsida: http://miian.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0