Tjejkväll :)

Igår kväll så var jag hembjuden till Jessica. Hennes sambo skulle iväg på julbord och så ville hon hitta på nått. Sen min sambo passade på att ha spelkväll med några grabbar här....Jag hade super skoj hemma hos Jessica och det var bara vi två och det behövs verkligen inte vara fler för att vi ska få världens skrattanfall :) Fyy vad vi skrattade igår, kanske beror på att vi drack en hel del vin oxå, hehe. Vi åt först när jag kom och vi beställde mat från katrins och det var gott, men fy vad mätt man blev och magen bara jäste upp, så den fick man jue dra in sen...hehe, skojade bara ;) Vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord och så lyssnade vi på musik och dansade och hade oss. Som sagt hade såå skoj med Jessica och det brukar alltid bli skoj och en massa skratt när man är med henne. Vi skulle givetvis ut till Grand och då fick vi skjuts av Fredrik, min före detta granne. Han var på min sambos spelkväll så vi passade på och fråga om han ville köra oss för vi ville inte gå ut i det trista vädret som var igår. Vi var jue rädda om frisyerna, haha!!! Var på Grand vid 12 tiden och då var där inte så mycket folk, men så träffade vi på min klasskompis Emmy och hennes kompis Jessica....så vi dansade loss på dansgolvet tillsammans, riktigt skoj hade vi. Så vi lyckades komma på foto som vanligt när man är Grand. Hade riktigt roligt på Grand oxå och kvällen/natten gick så fort. När klockan var 3 och det var dags att bege sig hemåt så ville man jue inte hem. Hade jue så roligt och var såå på G, Jessica oxå :) Menmen får kanske ut nästa helg oxå, hehe!!


 
Den grå saken är den som jag shoppade häromdagen, fin eller hur?

  

   


Idag har jag nästan liggat på soffan hela dagen, har mått som man förkännar dagen efter. Men nue är jag pigg igen så nue ska vi snart hem till Palle, Vonka och Tindra och Adventsfika, ska bli gott och mysgigt :)
Ha en fortsatt trevlig första Advent!!!!!






Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Den grå "saken" va jätte fin =)

2007-12-02 @ 19:01:39
Blogg/hemsida: http://jennssan.blogg.se
Skrivet av: Maria

Tack! =D
Åh va mysigt med tjejkväll, det vill jag också ha men jag är ju nästan aldrig hemma haha eller också har jag fullt upp =)

2007-12-02 @ 22:21:59
Blogg/hemsida: http://catwalkqueen.blogg.se
Skrivet av: Jessi

Tack för en superskoj kväll Gumman, ser redan fram emot nästa :-) Kramizar

2007-12-03 @ 16:09:17
Skrivet av: Pernilla

Jessi: Tack själv gumman, alltid lika skoj =)

2007-12-03 @ 16:11:18
Blogg/hemsida: http://candygirl84.webblogg.se
Skrivet av: Jenny

Kul med lite bilder....Den gråa västen lr vad man kan kalla den är snygg :)

2007-12-03 @ 20:41:19
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0