Tredje Advent




Mmm det är det idag, snart julafton. Men det känns inte så eftersom att det är ingen snö och det lär jue inte komma någon innan jul. Menmen man är jue ganska så van vid det här nere i Skåne.
Idag har jag tänkt att jag ska göra lite julgodis, två olika sorters tryffel ska jag testa på att göra. En med kaffesmak och mörk och vit chocklad och en vanlig chokladtryffel. Fårse om man kanske gör något mer julgodis sen,
Annars idag är det inte något speciellt planerat så jag tar väl dagen som den kommer. Kanske blir att man kollar på nån film senare idag med min sötis om det inte är nått skoj på tvn.

Igår framåt kvällen så körde jag och sötisen hem till mina föräldrar. Vi fikade och så spelade vi en runda Kanasta. Min lillebror och hans tjej var med hemma så dem var oxå med och spelade, skoj skoj!! Vi satte oss sedan och kollade på tv en runda, det var jue Pirates så den tittade vi på fram tills nyheterna. Då jag och sötisen körde hem eftersom min pappa skulle upp och jobba idag. Så när sötisen och jag kom hem så fortsatte vi titta på Pirates, fast man sett dem innan så är dem ändå lika bra :)

Vad ska ni göra idag då, är nyfiken så se till att kommentera nue...





Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0