Grannar...

För ett tag sedan såå hittade jag en blogg...och började läsa i den och det visade sig att det var en av mina grannar här i trappuppgången. Såå nue har jag läst hennes blogg ett tag så nue har vi även kontakt via msn...riktigt najs. Såå vi kanske ska fixa en grillfest för alla grannarna här nångång i sommar ute på balkongem...hade nog kunnat bli skoj :) Alltid skoj att lära känna nya människor.

Idag har har jag varit ledig så då passade jag på att sova länge. Gick upp vid elva och gjorde vid mig och åt frukost och sen kollade jag på reprisen av Glamour. Sen begav jag mig in till stan där jag träffade lillbrossan. Vi gick runt och kollade rundor i affärer. Jag shoppade inget men min lillebror gjorde det. För hans del blev det en snygg skjorta från sandelins, boxershorts från JC och flipflopp från HM....allt var mycket Nice. Han har bra smak....hehe. Själv så handlade jag bara en present tills på lördag när vi ska på inflyttningspresent och så blev det lite mat...skoj shopping va?? Har inte så gått om pengar så man får hålla i dem, men det är svårt eftersom att jag älskar att shoppa. Menmen får vänta tills man får sin lön i augusti som kommer va på en hel del och plus att då får man csn med så det blir dubbelt upp.....så en hel del kommer att gå till resan men en del ska man nog kunna shoppa.....hehe.
Hmm efter stan var jag bara hemma och kollade på tv och datanördade...sen såå kom sötisen hem och då lagade han lite mat. Blev currygryta med kyckling och ris...gott. Sen så blev jag sugen på att göra nått gott tills imon när mina föräldrar och lillbrossan ska komma hit och käcka och fika. Så det blev att jag begav mig till Domus igen för att inhandla ingredienser så jag kunde göra....  det är jue såå gott :) Så det ska jag bjuda på imon tillsammans med frusna hallon och blåbär...mums.

Annars imon så är det dags för fotning klockan 13.00. Ett bra tag sen jag fotades nue såå det ska förhoppningsvis bli skoj och man får jue hoppas vädret är ok såå det inte ösregnar. Får hoppas på att fotografen med gör ett bra jobb och att det blir bra bilder.

Älskar min sötis sååå mycket, snart är det 3 och ett halvt år :) :)



Kommentarer
Skrivet av: mie

massa trevligt me grannkontakt :)

2007-07-05 @ 23:43:19
Blogg/hemsida: http://mie.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0