Hemma igen...

mm det är jag. Fick väldigt ont i huvudet igår och det sitter i fortfarande så idag ringde jag till vårdcentralen för att få en tid så att dem kan ge mig andra tabletter mot min migrän eftersom att dem tabletterna som jag har hjälper inget vidare. Såå tycker det är dags att byta och testa om det hjälper medt några andra för jag orkar inte ha så har ont. Men dem hade ingen tid fråns nästa måndag så jag får vänta en vecka innan jag får komma dit, men det får gå ändå. Jag orkar knappt vara uppe. Tänkte bara att jag skulle försöka uppdatera min blogg lite sen ska jag lägga mig och vila igen, kolla en film kanske. Det är såå trist med att man är dålig nue när det fina vädret har kommit :(

Tänkte berätta lite om min helg.
Ifredes efter att jag hade slutat jobba så följde jag med Palle, Vonka och Tindra på Barnens dag. Vi gick runt och tittade och så åkte vi karusell med Tindra...det var jätte skoj och det tyckte hon med för hon skrattade hela tiden :) Sen så kollade vi på Mojje från Latjolajban...han var bra och barnen gillade honom väldigt mycket. Efter vi hade varit där så förberede vi så vi kunde grilla på kvällen.....det var gott. Vi gick sedan in till K-dagarna och kollade på Bra Vibrationer. Dem är väldigt duktiga tycker jag och dem sjunger bra med.

Ilördes så gick jag och sötisen upp till stan vid luchtid och när vi gick upp till stan så småregnade det så vi tänkte att nue kommer det vara sånt här väder hela dagen. Vi gick till Zekes och åt lunch, vi åt varma baguetter med tacofyllning....mm såå gott det var :) Efter det så gick vi istan och tittade lite, min sötis handlade blandannat några whiskeyglas. Vi var sedan hemma och städade och tvättade eftersom att vi skulle ha fest på kvällen.
Våran fest blev väldigt lyckad och det var roligt att dem flesta kunde komma som vi hade bjudit.  Eftersom att det var såå varmt så dukade vi långbord ute på den gemensamma balkongen.....det var jätte trevligt och alla hade såå skoj :) eller nästan alla i alla fall....Var vissa som fick åka hem för det blev lite för mycket dricka...så det var lite synd att dem inte följde med upp till stan...men det kommer fler chanser. Vi hade så skoj så att vi nästan glömde bort att gå upp till stan. Tänkte att vi skulle gå upp där vid halv elva för vi skulle kolla på Patriks Combo hade vi tänkt. Men vi kom inte upp till stan fråns efter tolv. Men det var tur att vi hann se dem en stund för dem var riktigt roliga att lyssna och kolla på....vi skrattade och skratade och skrek...såå man var ganska så hes sen...hehe :) Vi gick sedan till tivolit där min söta älskling vann en söt liten tiger till mig....tack sötis :) Vi gick sedan hem efter en mycket lyckad kväll. Måste bara säga att det är tur att det finns en handikapptoalett nere i källaren som man kunde gå på eftersom att på vår tora var det jue alltid upptaget och när man är riktigt kissenödig så kan man knappt vänta, tur att min sötis påminnde om toan där nere....annars hade det nog hänt en liten olycka, inte bara för mig utan för dem andra med...hehe.

Igår så var vi bara hemma och slappade och så var vi en runda på Maxi och pantade en massa burkar och slängde en massa glasflaskor...vi hade tänkt äta på Maxi men dem hade inte så mycket gott att erbjuda så vi körde ut till Max istället och åt. Sen var vi bara hemma och slappade framför tvn....jag mådde jue inte så bra på kvällen som sagt så jag gjorde inte alls för mycket.

Ska lägga upp lite bilder från lördegens fest nue sen ska jag gå och vila igen....Kramis

          
   Ulrika & Micke      Jag & Sötis, glada        Jag & Cissi               Fota inte mig            Chrille & Dennis


         
 Granis & Mats           Sötisen                    Hahaha :)                  Lite folk                   Jag & Chrille       


          
 Stoffe, vad gör du?    Söta Dennis     Micke, Mats, Tessan               Nice :)                    Micke, Jag, Ullis


Kommentarer
Skrivet av: Cissi

Var verkligen huuur kul som helst på festen! det får vi göra om!! *ler*

2007-07-17 @ 21:05:54
Blogg/hemsida: http://meonly.webblogg.se
Skrivet av: Pernilla

Mmm det är klart att vi ska göra om det...hehe :)

2007-07-17 @ 21:08:51

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0