Jobbat hela helgen

och det är inte nog med det....ska upp imon igen och jobba mellan 7-13.30...fattar knappt hur jag ska orka. Är inte ledig fråns på onsdag....längtar dit. Men det har gått bra att jobba helgen har bara jobbat med roliga personer :)

Igår på kvällen var jag ledig i alla fall såå då var jag och sötisen på Wernan och Ericas inflyttningsfest och det var jätte skoj fast att man tog det ganska så lugnt. Det var skoj och träffa alla...vissa hade man ej träffat på ett tag så det var trevligt. Vi gick sedan in till stan en runda där vi gick rundor och kollade och vi träffade även mina kusiner....mycket trevligt.

Som sagt imon är det jobb igen sen så på kvällen ska vi till Palle, Vonka och Tindra och grilla är det tänkt. Det ska bli trevligt. Man kan jue hoppas på att det är fint väder.

Nue ska jag gosa med min sötis en runda innan jag ska gå och nanna....Kram på er.

Här kommer lite bilder från igår...
Jag och sötisen
image55

Några av dem som var på festen.
image56

Jag och Veronika
image57

Palle och Dennis
image58

Jag
image59


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0