Solen är tillbaka...

och det är såå skönt. Idag är sol ute och man kan jue hoppas den är här för att stanna. Hade varit skönt :)
Igår så jobbade jag men inte på min avdelning utan på A-sidan och jag har varit lite nervös innan eftersom att jag ej varit där innan. Men det gick jätte bra. Det var så lugnt och skönt på den avdelningen...inte alls den stress som det är där jag jobbar i vanliga fall. Menmen jag trivs ändå. Efter att jag hade jobbat igår så var jag hemma och kollade på tv och vilade en stund, sen gick jag in till stan och träffade Palle, Vonka och Tindra. Vi gick och tittade lite i affärer och sen kollade vi lite på Superstars eller vad det heter på Lilla Torg. Sen gick vi hem till dem och förberde maten tills min sötis skulle komma. Vi åt potatisgratäng och grillad ytterfilee där, det var mycket gott och sen så kollade vi på en ny film som hette The Contractor...den var faktikst bra.

Jaha då ska man jobba sen idag, blir femte dagen i rad nue så man känner sig lite seg. Men idag jobbar jag mellan 14.24 till 21.00 så det ska nog gå bra...har jue fått sova ut idag i alla falll, kan sägas att det behövdes. Sen imon är man ledig...skönt. Så då ska jag nog gå och fika med Jessica :)

Menmen nue ska jag fixa nått att äta så ha det så bra. Kramis.


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0