Sur...

över att man sitter här hemma själv. Kom hem från jobbet för en 20 minuter sen. Vill såå gärna in till K-dagarna jue och se Smens med dem andra. Men det är inte lönt för jag ska upp igen imon klockan 7 för jag börjar klockan 8. Såå jag får sitta här hemma och glo istället en stund innan jag ska sova. Menmen inte så skoj att vara där inne ändå kanske för det regnar jue bara....är såå trött på det här regnet så det är inte sant :(
Menmen det gick bara bra att jobba i alla fall....jobbade med Ninnie som var min handledare när jag gjorde min praktik där...hon är så rolig så vi hade så skoj hela kvällen. Vi beställade mat från Rosegarden som vi åt på vår rast på kvällen....det var så gott :) Kommer träffa henne imon med på dagen och på söndag jobbar vi kväll ihop igen....skojskoj.

Imon jobbar man som sagt till 15.30 sen så ska man hem och äta, duscha och göra sig fin för sen så ska vi på Inflyttningsfest och efter det blir det en runda på K-dagarna...så jag hoppas verkligen på bättre väder imon.

Haa det fint, Kramis.


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0