Tjejkväll och lite annat....

Nue är jag bättre i alla fall med magen....men med ryggen är det sådär med fortfarande. Har jue haft problem med den länge så finns nue inte så mycket att göra åt den...eller jag får kanske gå och kolla upp det som jag har sagt att jag ska göra ett tag nue.
Menmen som sagt det var bättre med magen ifredes såå jag hade min tjejkväll som planerat. Min söta sambo skulle jue iväg på sommarfest med hans jobb såå då får man jue passa på, hehe.
Det var Jessica, Nadia och Eva som kom på tjejkvällen och vi hade det riktigt trevligt, vi satt och snackade en hel del om allt möjligt och såå drack vi gott och såå spelade vi Vattenfall....riktigt skojsigt hade vi :) Vi begav oss sedan till Banken där vi oxå hade det skojsigt och vi dansade större delen av kvällen/natten. Det var lite jobbigt att man hade nåhra efterhängsa killar efter oss bara....dem fattade inte att man var förlovad eller nånting men till slut blev vi av med dem....Som sagt hade en mycket skojig kväll med tjejerna....får man göra om snart igen.

Igår, lördes var vi bara hemma och slappade halva dagen. Sen körde vi och handlade lite grillemat såå vi kunde grilla hemma hos Palle, Vonka och Tindra, Vi var där på kvällen och grillade gott och så åt vi jordgubbar och vaniljvisp...det var mums. Vi var oxå en ute en runda och kollade på Mc-kortegen, dem körde utanför Palle och deras så vi passade på att titta lite.

Idag så har jag sötisen varit på Elgiganten och lämnade tillbaka dataskärmen som vi köpte som inte kunde ha, sen var vi på Jysk där sötisen köpte en ny bäddmadrass till sin sänghalva...den andra var sönder och efter det så var vi en runda på Biltema där sötisen skulle köpa nån sak till bilen....jag shoppade med....en nackkudde...hehe.

Imon är jag ledig...sen är det jobb tisdag och sen är jag ledig igen onsdag och torsdag sen är det jobb hela helgen...lite trist att man jobbar när K-dagarna börjar....menmen det får gå ändå.

Här kommer lite bilder från tjejkvällen :)

Jag och Jessica 
image49

Nadia och Eva
image50

Jag
image51

Jag och Jessica igen på Banken
image52

Haa det fint för det ska jag försöka ha det :)


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0