Bio

Ikväll såå ska jag och sötisen kolla på bio, vi ska kolla på den nya Pirates. Hoppas den är bra om inget annat så får man jue se Jhonny Depp och Orlando Bloom :) Men innan bian såå ska vi äta lite gott och ha det mysigt, ska jue inte kolla på bio fråns klockan 21.00.
Annars idag såå är det sådär, har fortfarande ont men inte lika ont som igår som tur är...medicinen som börjar verka nu, skönt det.
Var jue sista dagen på praktiken idag, synd att jag ej kunde stanna hela dagen bara. Gick hem vid lunch för då mådde jag inte alls bra. Men nue efter att jag fått vila är det som sagt lite bättre. Känns trist att det var sista dagen och jag kommer sakna många av dem där men kommer snart få träffa dem igen....börjar jue jobba som sommarvikarie där vecka 25.

Kanske skriver mer senare ikväll om jag orkar annars skriver jag kanske imon igen.

Ha en trevlig helg för det ska jag haa...

*Älskar dig min Peter*


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0