Dålig

Idag så mår jag inte så bra. Har ont i ryggen och så är jag dålig i magen. Hade ont i ryggen igår med som bara den så inatt har jag inte suvit så bra, såå jag fick ringa och sjukanmäla mig i morse fast att jag inte ville eftersom att det var det sista deligeringsmötet idag...nue får jag vänta tills nästa vecka innan jag får min deligering. Men det är väl lika bra att vara hemma och vila ryggen nån dag så att det inte blir värre. Såå lätt att man anstränger den fel på jobbet, försöker hela tiden att tänka på det men ibland glömmer man det.
Såå idag har jag bara slappat och vilat framför tvn, lär nog inte bli att man gör såå mycket mer idag. Joo jag ska ta och diska disken som står i köket...hatar när det är en massa disk.

Igår efter jobbet såå blev det lite shopping med Palle och Tindra.....tänkte lägga upp nån bild såå att ni får se vad jag shoppade.

Köpte jag för halva priset på rean på Cobus, riktig najs tycker jag och skön.
image45

Köpte även det gula linne/tunika på Cobus
image46

Jag handlade även lite nya underkläder på Kappahl


Då är det snart helg och imorgonkväll är det tänkt att jag ska ha lite tjejkväll här. Jessica, Eva och Nadia ska  komma hit om det blir som planerat. Sötisen ska iväg med sittt jobb såå jag tänkte att du får jue jag med hitta på nått skoj. Man får hoppas på att jag är bättre till imorgonkväll.
Just nue är det sådär....har ont i magen och har gått på toa en hel del idag och ryggen den värker. Men bara det är lite bättre till imon för att jag vill jue ha lite skoj med tjejerna.
Annars ihelgen är det inte planerat nått mer än att jag ska jobba extra på söndag mellan 15-20.30.

Nue ska jag ta och vila lite och vänta på att sötisen ska komma hem från stan. Han skulle in och klippa sig om det fanns nån dropin tid. Han behöver verkligen klippa sig såå hoppas det blir gjort.

Haa det fint...Kjamis.


Kommentarer
Skrivet av: Maria

Tack så mycket! =)
Så mycket fint du har köpt! =)

2007-07-01 @ 10:30:13
Blogg/hemsida: http://catwalkqueen.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0