Myskväll och framtiden

Har bara haft en lugn mysig hemmakväll med min sötis ikväll. När han kom hem såå körde vi till Maxi och handlade hem liye gottis till kvällen och sen så körde vi och hämtade hem kebabrullar från Katrins och det var mycket gott :) Efter att vi hade ätit så kollade jag på repriserna på Project Runway och Pussycat Dolls och medans jag gjorde det så spelade min sötis lite Xbox. Sen efter det såå kollade vi på filmen Next tillsammans och åt gottis och gosade.....skönt att bara ta det lugnt ibland och bara slappa. Filmen som vi tittade på var helt OK, men lite snurrig ibland, om ni har sett den eller skulle se den så kommer ni förstå vad jag menar.

Älskar min sötis såå mycket, snart har vi varit ihop i 3 och ett halvt år....och mycket längre ska det bli :) Ser framemor våran framtíd som vi börjar planera såå smått. Ska plugga färdigt först sen så kommer det nog hända lite grejer förhoppningsvis :)


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0