Stan imon

Ska in till stan imon och träffa Emmy. Vi ska luncha ihop och sen kanske gå lite i affärer. Vill shoppa lite...behöver nu bikini,underkläder och lite nya linnen. Såå jag får se vad jag hittar imon. Kan inte shoppa hur mycket som helst nue eftersom att denna månaden fick jag mindre pengar och sen såå måste man jue spara till resan nue...men det är jag beredd på......resan går före allt. Men jag behöver inte spara såå mycket. För när jag har jobbat i sommar såå har jag till min del av resan såå det är ganska såå lugnt :)

Här är en bild på mig som är ganska såå ny...dem flesta har nog sett den men lägger upp den ändå.




Pratade med en gammal vän på msn precis....vi har ej haft såå bra kontakt på ett bra tag men börjar få tillbaka den och vi ska kanske träffas nåndag nue framöver....


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0