Tänkte...

att man kanske får skriva här lite nue när man har skaffat sig en blogg :)

Idag såå är man ledig så det var lika bra att ta tag i städningen för det behövdes verkligen städas här. Man hinner jue inte det nue så mycket när man är på praktik och man är jue där kvällar och helger blandannat. Såå idag tog jag tag i det och städade här ordentligt. Så nue är här rent och snyggt och när det är det trivs jag bäst. Hatar när det är stökigt.

Åhh vad jag längtar tills den 9 januari dåå ska jue jag och sötisen och mina föräldrar resa till Thialand. Fick fick hem bekräftelsen idag....såå nue längtar man som bara den. Men det är jue ett tag till såå det är bara att vänta och vänta.

  Vi ska bo på detta hotellet...verkar jätte mysigt där, finns spa och allt såå jag ska jue lätt beställa massage där :)
image1image2 

Ha det nice.


Kommentarer
Skrivet av: Sofie

Välkommen till webblogg=) verkar vara ett fint hotell ni ska bo på, underbart ju!! Kram

2007-05-28 @ 22:47:37
Blogg/hemsida: http://mizzsofie.webblogg.se
Skrivet av: Anonym

Tack Sofie...Mm verkar vara ett bra hotell så jag hoppas att vi kommer att trivas :)

2007-05-28 @ 22:54:11

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0