Vårdcentralen

Mm ska dit idag klockan 15.00 och undersökas. Har ont på båda sidorna av magen, hade det igår med på dagen men det försvann efter jag hade tagit en värktablett. Men inatt kom det tillbaka. Så imorse när jag hade vaknat ringde jag sjukvårdsrådgivningen och frågade vad det kunde tänkas vara. Hon visste inte riktigt men trodde att det kunde ha nått med äggstockarna eller nått sånt att göra. Men hon trodde ej att det var allvalrligt i alla fall men hon tyckte att det var bäst att kolla upp det ändå. Man kan jue hoppas att det dem vet på vårdcentralen för ibland gör det riktigt ont och att det inte är nått allvarligt....man blir alltid lite orolig när man har ont någonstanns eller så.

Pratade precis med min sötis och han sa att "Grattis på namnsdagen", har tydligen namnsdag idag....hade jag glömt.

Skriver kanske senare idag om hur det gick.......

Kjamis.

*Älskar dig min sötis Peter*


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0