Bowligen i fredas...

Ifredes så var det jue dax för bowling.
Så jag och sötisen var hembjudna till Jessica och Marcus vid kvart i sex för att vi hade bestämt att vi skulle äta
något ihop innan vi skulle iväg och bowla. Även Paul var ditbjuden :)
Det blev att vi beställde pizza från Katrins. Mm det var faktiskt riktigt gott ifredes, valde en så god pizza som jag inte
hade ätit på jätte länge...
Efter vi hade ätit så stod taxin och väntade på oss som skulle köra oss ut till bowlinghallen på Näsby.
Vi skille bowla klockan 19.00-21.00. Vi valde att ta två timmar eftesom att vi skulle spela fem stycken på samma bana och om vi då bara hade spelat en timme så hade man knappt hunnit spela nått.
Jag kan jue säga att två timmar var bra för mig eftersom att jag spelade sjukt dåligt ifredes så jag behövde få lite tid på mig att komma in i det, Menmen jag förlorade ändå...
Vi hade en jätte trevlig och rolig kväll och jag var glad fast att jag hade förlorat, är jue bara ett spel och jag spelar för att jag tycker det är roligt :) Bara fortsätta och hoppas att man blir bättre någon annan gång.
Kan jue säga att det går bättre när man spelar Wii....hehe :)
Efter bowlingen så åkte vi taxi hem till Jessica och Marcus igen där vi tittade på dem sista minuterna av Idol och så spelade vi lite sällskapspel. Skojsigt var det, så det måste snart göras om tycker jag :)

Vi såg även vilken som åkte ut ur Idol och det var jue Sam. Jag har gillat han större delen av tävlingen eftersom att han gjorde en sjukt bra adution och det var nog därför jag fastnade för honom.  Där liksom bara sjöng han utan att tänka och det lät så bra :) Men nue dem sista gångerna i fredagsfinalerna så verkar det som att han måste ta i ner han sjunger och det har gjort att man började gilla honom allt mindre. Så det var nog rätt till slut att han åkte. Men undrar ändå var den bra Sam tog vägen som sjöng på första adutionen...för då var han super :) Hehe låter jue nästan om ett juryutlåtande!!!

Detta var i stort sett vad som hände i fredes och jag hade som sagt sjukt trevligt med min söta sötis, Jessica, Marcus och Paul :)

     
  
Någa bilder från kvällen :)



Jag skriver ett inlägg om igår, då vi var på kalas. Fast det gör jag lite senare idag..
Så kolla inom då oxå, hehe :)






Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Låter som du haft en riktigt lyckad helg. Länge sen jag bowlade, konstigt att man inte gör sånt oftare.. Ska lura med Micke på bowling någon helg.

2007-11-04 @ 16:16:21
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: jessi

Tack själva för en skojsig kväll, gör gärna om d snart igen, extra kul att jag inte förlorade (som jag brukar)....Kramiz

2007-11-05 @ 19:51:09

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0