Dax & Städa!!

Jag och sötisen gick upp för snart 45 minuter sen. Vi skulle tvätta klockan 11 men jag följde inte med ner i tvättstugan för att jag var tvungen att smörja mig först innan jag klär på mig. Så sitter här med en lien filt runt mig nue för måste vänta lite innan jag kan smörja på den andra salvan. Känner ingen större skillnad än men får väl ge det någon dag till. Men om det inte blev bättre inom en vecka med kliandet så skulle jag ringa vårdcentralen igen, men det hoppas jag att jag inte ska behöva!!

Jag ska strax börja städa hade jag tänkt. Kanske inte så skoj att göra på en lördag kanske. Men sånt måste oxå göras ibland. Min sötis han ska köra till sitt jobb och byta däck på bilen, sen så ska vi köra iväg och slänga lite skit oxå. Man samlar lätt på sig en massa.

Men nue ska jag smörja mig igen så ha en bra dag. Vad ska ni göra idag förresten?

Hejdå!!!





Kommentarer
Skrivet av: Miia

javisst e Delicatobollar mumma ;)
så goda att dom gäms när det kommer gäster!!!!
Idag händer inte mycket,sitter med sammandragningar så ska nog bara ta de lugnt!
Städa låter inte skoj...vi har tagit städledigt nu i helgen :)
kram

2007-11-17 @ 13:58:36
Blogg/hemsida: http://miian.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0