Det Är Bättre Idag :)

Idag mår jag bättre än vad jag gjorde igår. Är på jätte bra humör idag. Beror kanske på vädret :) Sen så är det mycket bättre med ryggen idag med har fortfarande lite ont i nacke och axlar. Så man får väl ta det lite lugnt ikväll när man ska iväg och bowla. Men det är skönt att det har släppt lite i alla fall.

Idag gick jag upp lite efter elva och då satte jag mig direkt vid datan och kollade lite saker. Sen så gjorde jag vid mig lite och sen så gick jag upp till domus för att handla lite och för att hämta en skolbok som jag beställt. Ska inte ha den boken fråns nästa termin i sjukvård men eftersom att jag ska resa iväg i början av terminen så tyckte läraren att jag skulle fixa den nue. Eftersom att jag ska få lite uppgifter att göra innan jag reser...
 När jag kom hem igen från stan så var klockan nästan 12.50 så det var bara att sätta sig i soffan och sätta på tvn och kolla på dagens Days. Ganska så bra avsnitt idag faktikst. Hände en hel del.
Nue sitter jag här och bloggar för första gången idag...om inget speciellt tycker jag. Hehe :)
Ska ta tag i disken snart eftersom att jag aldrig gjorde det igår. Sen så får man gå och duscha och göra vid sig inför ikväll. Då jag och sötisen ska bowla med Jessica, Marcus och Paul. Ska bli såå skoj...

Fick precis en bild och ett litet vidoeklipp från Palle där min söta brorsdotter Tindra håller på att rita. Såå gulligt :) Saknar henne en hel del för det var ett tag sen jag träffade dem nue. Men imon när vi ska iväg på kalas så får jag träffa busiga Tindra igen. Faster längtar :)




Ha en fortsatt trevlig dag i det fina vädret :)




Kommentarer
Skrivet av: Linda

Nä vi trivs ej här.. Vi letar efter hus nu..
Kram

2007-11-02 @ 14:12:56
Blogg/hemsida: http://liindac.blogg.se
Skrivet av: Linda

vi letar hus lite överallt..
har du msn?
ha d bra. kramar

2007-11-02 @ 15:39:59
Blogg/hemsida: http://liindac.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0