Duktig =)

Nue har jag varit duktig hela kvällen och hållt på med mitt arbete om magsår. Nue är jag äntligen färdig, känns så skönt =) Nue ska jag bara maila in det till min lärare och få lite feedback, se om jag ska ändra eller ta bort något. Sen så ska det skickas ut till alla i klassen nästa onsdag så det är bra att jag har lite tid att ändra mitt arbete om det behövs. Vi ska läsa varandras arbete och sen kunna ge bra och mindre bra kritik på det. Såå skönt att det är ur världen, eller nästan. Kanske jue måste ändra nått eller så men det kommer nog gå snabbt när jag väl ska göra det i så fall =)
Nue är det bara till att börja på nästa arbete då...haha=) Nää men vi har det så. Väldigt mycket arbete och arbete hela tiden, så man känner sig aldrig fri från det. Såå jobbigt. Men man får ta en sak i taget, lättast så!!

Eftersom att jag suttit mer eller mindre hela kvällen med det så har det inte blivit att jag kolla på tv än. Så det ska jag snart göra. Kolla på vad blir det för mat och sen kolla på Days som jag spelat in....

Då är det fredag imgorgon igen då. Det går så snabbt. Imorgon så ska jag iväg klippa mig klockan 10, längtar som bara den =) Men vet ej riktigt hur jag ska ha det än. Frisören får hitta på något nytt och skoj tycker jag!! Efter det ska jag nog gå istan en runda och inhandla lite saker inför våran resa. Det närmar jue sig mer och mer för varje dag som går =) Sen imorgonkväll ska man på julbord. Känns konstigt att gå på det redan, men det är snart bara en månad till jul, så är jue inte så tidigt att äta det igentligen. Jag tror att vi kommer få en jätte trevlig kväll i alla fall =)

Vad har ni gjort idag/kväll??







Kommentarer
Skrivet av: Line

Tack så mycket för din kommentar, söta, söta du!:)Det värmde gott!:)Vad duktig du är som skrivit klart ditt arbete!Går du i skolan imorgon också?Ha en supermysig helg!Vi" hörs" kramkram

2007-11-22 @ 22:44:41
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se
Skrivet av: *Sofie*

Nu är du nog hos frisören, hoppas att det blir bra=) Trevlig helg!!!

2007-11-23 @ 11:01:14
Blogg/hemsida: http://mizzsofie.webblogg.se
Skrivet av: Miia

haha tack,men det e ju för tusan sant alltihopa ;)
Hoppas håret blir nice,du får blogga foto sen!
Trevlig helg kramkram

2007-11-23 @ 12:50:37
Blogg/hemsida: http://miian.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0