Fixat!!!

Nue har jag varit en snabb runda på stan och fixat farsdagspresent till min pappa. Jag frågade min mamma innan idag vad min pappa behövde. Han behövde nya boxer eller strumpor. Så det blev tre par boxer från HM och en chokladask.Tycker det är lite tråkigt att köpa boxer me han behövde det så tänkte att det är lika bra att köpa det då....hade ändå ingen anning om vad jag annars skulle ha köpt!!

Ni har varit lite dåliga på att kommentera nue i några dagar. Vill jue gärna veta om ni tycker om den lilla förändringen på min blogg??? Men tvingar jue ingen att kommentera. Bara roligt med lite respons ibland...men i vilket fall så bloggar jag ändå eftersom att jag tycker om att blogga och skriva av sig.
För tillfället så tycker jag det  är ganska så skoj oxå och har än så länge inte tappat suget för det.

Förresten idag är det två månader exakt, stavas det så? Jaja tills vi reser till Thialand i alla fall. Wieee :)
Längtar något enormt till solen och värmen och ännu mer gör jag det när det är sådana har dagar. När vädret
är grått och trist...

Kramis!!!




Kommentarer
Skrivet av: Line

Åh, jag förstår verkligen att du längtar till thailand. jag har varit där på semester och jag måste säga att det var sjuuukt underbart!Var i Thailand är det ni ska till?Jag var bla i Phuket och på Phi phi island Bra att du hittart farsdags-present, jag har ingen aning om vad jag ska köpa...illa!Kul förresten att du är flitig att kommentera!Kram

2007-11-09 @ 16:35:57
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se
Skrivet av: sanna

Ha en trevlig kväll =)

2007-11-09 @ 17:50:31
Blogg/hemsida: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Skrivet av: Sandra

Tack för din kommentar, dom flesta har tyckt som du ang headern :)

2007-11-09 @ 17:57:56
Blogg/hemsida: http://sandralundin.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0