Fredagsmys :)



Nue är det snart dags för Idol och då blir det mys med sötisen och så blir det marängsviss....mm ska bi såå gott =) Hoppas verkligen Andreas åker hem ikväll nue då. Visst han kan sjunga men han är jue såå stel på scen. Menmen alla har jue oika smak, vet att dem finns dem som tycker att han ska vinna!!

Det blev verkligen en hel del på stan med Emmy idag och vi hade jäte trevligt =) Vi lunchade först och det blev så klart på vårat favisställe och det var lika gott som vanligt. Vi gick sedan runt på stan och kollade läget. Emmy var ute efter nått nytt tills imon då hon oxå skulle iväg och festa. Det blev även att jag shoppade lite. Blev två halsband från HM och linne/kofta från VeroModa. Ni får se imon då jag antagligen ska ha den på mig inte halsbanden då eftersom att det passar inte till dem kläderna jag tänkt ha imon. Men dem lär jag säkert ha en annan gång, alltid skoj med lite nytt =) Det blev inga nya skor idag, funderar på att köpa ett par nya stövlar istället som man kan ha när man går ut, med lite klack då. Såg på min gamla att klacken kommer snart ramla av på dem...så behövligt med nya. Det blev även att min lillebror gick med oss en runda innan han skulle träffa sin flickvän, var skoj att träffa honom oxå lite. Efter det så gick jag och Emmy och fikade på Darins, drack jätte gott julthe där, mums!! Vi gick sedan och kollade en runda till och sen så begav jag mig hemåt till min sötis som håll på att laga mat till oss. Vi åt kebab i pitabröd och det var såå gott.

Nue ska jag gå och vispa lite grädde till marängsvissen innan Idol börjar. Ha en fortsatt mysig kväll =)






Kommentarer
Skrivet av: Evamy

Detsamma!

2007-11-30 @ 22:05:27
Blogg/hemsida: http://[email protected]
Skrivet av: Evamy

Blev lite fel adress i förra :P

2007-11-30 @ 22:13:18
Blogg/hemsida: http://evamys.blogg.se
Skrivet av: Jenny

Kvällen har varit lugn och skön, perfekt inför julpyntningen som påbörjas imorgon. Gott med marängsvis !!! Kram

2007-11-30 @ 22:14:10
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0