Fredagsmys :)

Jag och min sötis har precis ätit så nue är man ganska så mätt. Det var jag som lagade mat idag
och ikväll så  blev det thialändsk gryta med ris och sallad...mm så gott var det och det tyckte min sötis oxå :)
Jag kan lägga upp receptet på grytan sen, för er som kan tänkas vilja ha det!! Lovar att det är så gott.

Tanken var jue att jag skulle börja med maten när min sötis kom hem, men så blev det inte. För att
P ville att jag skulle gå med han och hans flickvän en runda istan. Så det blev att jag följde med.
Vi gick runt och tittade runt lte i affärer. Var faktiskt ganska så skönt att gå istan bara nån timme
innan dem skulle stänga eftersom att det var inte så mycket folk istan då!!

Om en halvtimme ungefär är det dax för idol och det ska jag och sötis kolla på.
Vi ska mysa och äte lite gottis till det :)
Skönt att ha fredagsmys ibland, är jue ett tag sen vi hade det med eftesom att vi haft full hela
nästan varenda helg.
 Så ikväll hade vi inget planerat, så då sa vi attt vi bara ska vara hemma och mysa...
Ska bli intressant och se hur det blir ikväll när det är Discotema och om dem gör låtarna bra
Vilken tror ni kommer åka ut ikväll då??

Blir lite ostbågar till Idol, mums :)






Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0