Gäspar....

Känns som det är det enda jag har gjort idag. Har ändå sovit till klockan 11 idag, men det kändes som man vaknade jätte tidigt på morgonen för det är såå mörkt och trist ute. Man blir sjukt seg av sådanat här väder, jag blir det i alla fall. Har jue varit det länge med nue, vill att solen ska komma. Kan väl vara lite fint höstväder nue istället för detta gråa trista?

Efter att jag hade gått upp idag så ringde jag lite samtal och så. Tyckte vi hade fått en väldigt dyr elräkning så var tvungen att kolla det eftersom att vi aldrig haft så hög någon gång. Men det stämde att vi skulle betala det, var halvårsgiften och nått annat som var inräknat i räkningen denna månaden. Men det är bara till att le och se glad och betala den när det är dags. Men har fått många sådana tråkiga räkningar som ska betalas denna månaden. Typiskt när det känns som man behöver pengarna till annat, julklappar och till lite småsaker som ska köpas inför resan. Menmen det får gå ändå!!

Idag hade jag tänkt så gott som göra klart mitt arbete om magsår. Men så blev det inte. En killkompis hörde av sig och frågade om vi skulle hitta på nått. Så det blev att jag umgicks med honom i eftermiddas istället. Mycket roligare jue än att skriva arbete. Har tappat gnistan helt för skolan känns det som. Men måste försöka hitta den igen, så jag kan göra klart mina arbeten och så. Är jue inte så mycket kvar av denna terminen så man för försöka stå ut och försöka kämpa in i det sista....Många som frågar mig hur jag orkar plugga så mycket som jag har gjort efter studenten...vet knappt det själv längre. Men jag tror det beror på att jag har valt något som jag är intresserad av och det gör att jag orkar kämpa =)

Nue ska jag kolla på gårdagens avsnitt och sen se om jag hinner göra något på mitt arbete, innan det är dags för alla bra tv-program. Dem går bara inte att missa, fast att man borde gjort annat. Haha!!

Vad har ni gjort idag, nyfiken som bara den...hehe =)


Kramis!!





Kommentarer
Skrivet av: evamy

Tack för tipset! Det lät gott :)
Jo det är svårt, jag är ju van att köpa godis när är sugen på de osv.. så man lär försöka hålla sig. Äta mer frukt, för det är ju faktsitk jättegott de me!

2007-11-21 @ 19:49:29
Blogg/hemsida: http://evamys.blogg.se
Skrivet av: Jenny

Helt ok dag, vi har firat här med feta bakelser för svärfar köpte lägenhet idag. Kram

2007-11-21 @ 20:13:55
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: Louise

Tror du verkligen att man kommer överleva en förlossning även om man är så rädd? :-/

2007-11-21 @ 22:12:45
Blogg/hemsida: http://ladivina.blogg.se
Skrivet av: Wysteriia

Nu ar jag iaf framme, hopps allt e bra i sverige!

2007-11-22 @ 13:44:03
Blogg/hemsida: http://Wysteriia.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0