Goodnight!!


Nue ska jag snart gå och sova så jag får spela in Prison Break eftersom att det börjar snart. Jag hade stannat uppe och kollat på det om jag inte skulle behövt gå upp imon!! Brukar jue vara ledig på tisdagar men vi ska på förläsning om vård i livets slut i Östermalm kyrkan. Det håller på mellan 8.30-12 så det är jue inte så lång dag, skönt det. Sen så får vi vara lediga eller ha självstudier på onsdag istället.

Jag har verkligen gjort det som jag skrev i förra inlägget. Har inte gjort något mer ikväll än att ha tittat på tv och kollat runt lite på datorn. Har verkligen inte orkat göra nått annat. Är inte lika sur nue men det sitter i fortfarande. Menmen det förhoppningsvis bättre imon.

Nått som jag längtar till och som kommer muntra upp mig är att innan ikväll så beställde jag tid till att gå och klippa mig. Så på fredag ska jag göra det =) Det behövs verkligen känns det som. Jag hade såå gärna viljat färga och slinga det oxå nue men sen så känns det som att det inte är lönt att göra det innan jag åker till Thailand eftersom att det lär jue blekas en hel del i solen. Så jag bara klipper till det nue och sen så fixar jag till det andra sen....men det ska bli skönt bara det =)

Tack för mig, nue ska jag gå och sova och hoppas på att min huvudvärk försvinner tills imon.


GOODNIGHT!!!







Kommentarer
Skrivet av: Wysteriia

Tack :D

2007-11-19 @ 22:06:37
Blogg/hemsida: http://wysteriia.blogg.se
Skrivet av: Fredrik

sovgott...

2007-11-19 @ 22:48:52
Blogg/hemsida: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Skrivet av: Fredrik

sovgott...

2007-11-19 @ 22:49:13
Blogg/hemsida: http://fredrikfredrik.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0