Hem till landet!!

Senare i eftermiddag så ska jag och sötisen hem till mina föräldrar. Vi ska bli bjudna på god mat och  så ska vi  fira farsdag!! Vi hade tänkt att vi skulle stanna där över natten så vi kan spela lite spel och kanske ta något gott att dricka, hehe :)
Det är alltid trevligt att vara hemma på landet och spendera helgen med mina föräldrar.
Men  vi ska jue inte dit än fråns några timmar så vet inte riktigt vad jag ska göra tills dess. Är lite rastlös. Visst vi håller på att tvätta. Men har inget roligt att göra där imellan. Är jue hockey om någon timme och det vill jag absolut inte titta på, är inte så intresserad av det.
Så jag kanske kan vara duktig och ta tag i mitt skolarbete när jag ändå inte har något annat att göra...
Jaja får se vad jag tänkas kan hitta på, tills vi ska iväg.

Igår åkte jue Chrisoffer ut ur Idol och jag tyckte att han eller Mattias skulle åka ut.
Men hade nog hellre sätt Mattias åka ut ändå. Eftersom att han hängt löst i ett antal veckor. så det hade känts mer rättvist att han hade åkt. Jaja får hoppas att han åker nästa gång istället då. Tyckte ni det var rätt person som åkte ut igår??

Nue ska jag gå och göra nått annat....vet inte vad bara!!

Tjao!!!



Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Jag kan ärligt talat inte förstå varför, men alla verkar gilla Daniel och Amanda bäst.. Själv tycker jag bara att dom är för mycket hela tiden :P

2007-11-10 @ 15:45:16
Blogg/hemsida: http://sandralundin.webblogg.se
Skrivet av: Line

Kom du på nåt skojsigt att roa dig med idag?Själv har hela dagen inneburit plugg, såå tråkigt!Men nu bär det snart hem till mina älskade svärföräldrar på middag, bara honey ser till att komma hem från jobbet. Ha en mysig kväll!kramkram

2007-11-10 @ 17:58:01
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se
Skrivet av: Linda

vår helg har varit jätte bra =) Sj? kramar

2007-11-11 @ 16:11:32
Blogg/hemsida: http://liindac.blogg.se
Skrivet av: Jenny

Min helg har varit super, helt perfekt. Hur har din varit? Kram

2007-11-11 @ 17:51:23
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: Sandra (Ljungby)

Jag tycker det var jättetråkigt att Christoffer åkte ut, han är ju riktigt duktig fast min favorit är Daniel. Amanda är duktig men hon är för mycket och jag blir så arg när juryn bara ger henne positiv respons hela tiden!

2007-11-12 @ 10:37:57
Skrivet av: Pernilla

Sandra: Tyckte oxå det var lite tråkigt att Christoffer åkte, hade hellre sett att Mattias åkte som jag skrivit innan. Men Christoffer var ändå ingen favis för mig...så hade att han hade viljat åka ur snart!!

2007-11-12 @ 14:57:26
Blogg/hemsida: http://candygirl84.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0