Ingen skola...

idag för min del. Vaknade med sprängade huvudvärk imorse. Så jag ringde och sjukanmälde mig. Nue är det sådär med huvudvärken. Jag tror jag har det mer nue eftersom att det börjar bli kallt, då brukar jag lättare få spänningshuvudvärk. Det är så jobbigt. Just nue är det sådär. Har vilat fram till nue, sovit lite och kollat lite på tv.
Så tråkigt när man inte mår bra för man orkar jue inte ta tag och göra något, så det känns som dagarna går så sakta. Jag ska försöka ta och diska och skala lite potatis sen. Jag har jue sagt att jag skulle laga maten idag så hoppas att jag orkar det. Tänkte att vi skulle ha lax, potatis, hollandisesås och grönsaker...annars får väl min sötis laga det om han vill. Så får jag laga mat en annan dag, men känns som att jag ska göra det ändå. Orkar inte bara ligga och vila och inte göra nånting...

Nått annat som oxå har kommit tillbaka nue när det börjar bli kallt är mina små eksem. Det kliar så jag håller på att bli galen....får smörja mig flera gången om dagen för annars kliar jag sönder mig. Som tur är så syns inte eksemen så mycket men kliandet är där. Jag kollade jue upp det förra året vid denna tiden och då sa dem på vårdcentarelen att det för jag stå ut med. Eftersom att det har med min allergi-astma att göra....sen om man haft eksem när man var liten så kan det komma tillbaka. Det ligger i kroppen hela tiden. Så jag lär väl få stå ut med detta hela vintern nue. Såå jobbigt är det och man kan inte sova ordenligt heller eftersom att det kliar och måste gå upp mitt i natten och smörja sig.....

Kanske inte blev så roligt inlägg idag...mest klagande. Men det får ni ta för jag är inte på topp varje dag och jag skriver det jag känner för att skriva!! Så hoppas ni inte blir allt för uttråkade. Kanske kommer ett roligare senare dag om jag orkar skriva....






Kommentarer
Skrivet av: jenny

nä man kan inte va på topp alltid ;)

2007-11-12 @ 14:59:06
Blogg/hemsida: http://jennssan.blogg.se
Skrivet av: sanna

svar: Tack så mycket. Ha en fortsatt bra dag!
Kram

2007-11-12 @ 15:38:00
Blogg/hemsida: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Skrivet av: Wysteriia

Har aldrig spelat Wii men jag älskar eyetoy som finns till PS2 och det är ju typ samma sak :)

2007-11-12 @ 16:06:43
Blogg/hemsida: http://wysteriia.blogg.se
Skrivet av: tinkerbellan

har du sett Pär.. hahaha.. vilka minnen..

2007-11-12 @ 16:37:56
Blogg/hemsida: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Skrivet av: Jessi

Stackars dej!...Jag tycker iaf att du e duktig :-)
Krya på dej Gumman! Kramiz

2007-11-12 @ 18:50:39
Skrivet av: Pernilla

Jessi:Tack såå jätte mycket gumman :)

2007-11-12 @ 18:56:15
Blogg/hemsida: http://candygirl84.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0