JAAAAAAAAAAAAAAAA :) :)

AMANDA var jue helt grym ikväll :) Jag rös i hela kroppen när hon sjöng Halelujah, det är en av mina favorit låtar och hon hade verkligen den rätta känslan när hon sjöng den. Jag tycker även att hon gjorde Alicia Keys låt helt OK!! Jag röstade faktiskt på Amanda två gånger, ville jue inte att hon skulle åka ut och det gjorde hon jue inte heller :)
Äntligen så åkte Andreas ut, han var faktsiskt den som var sämst ikväll tycker jag. Han gjorde inte så att han berörde mig alls när han sjöng. Sen så gillade jag Marie när hon sjöng första låten men når hon hade gjort om Nelly Furtados låt så mycket gillade jag inte alls. Menmen nue återstår det att se vilken av Marie och Amanda som tar hem hela skiten!!! Jag hoppas jue såklart på Amanda nue efter att Daniel åkte ut förra veckan. Vilken vill ni helst se som vinnare då??

Jag och sötisen har haft en jätte mysig kväll. Kollade jue som sagt på Idol och åt marängsviss så nue är jag såå mätt. Min sötis var så gullig och kollade hela Idol med mig ikväll fast att han inte gillar det så mycket.

Hmm tänkte nog gå och lägga mig om en stund. Får väl kanske upp i tid imon eftersom att sötisens mamma ska komma och lämna vårat wii vid nio tiden. Visst jag kan nog sova vidare eftersom att sötisen lär jue gå upp och fixa det. Men tänkte att det är lika bra att gå upp i tid så man hinner städa och julpynta innan det är dags att göra sig redo för kvällen när man ska hem till Jessica. Vi ska ha lite tjekväll hon och jag, dricka lite gott vin och se ni vet. Sen lär det bli utgång på Grand, wiee :)

image355





Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Aa håller med dig, jag typ skrek när man fick reda på att marie och Amanda kom till finalen! Vem hejar du då?

2007-12-01 @ 09:06:54
Blogg/hemsida: http://frommyowneyes.webblogg.se
Skrivet av: Sandra(igen)

Jag tror jag hejar på marie, men jag tycker att båda förtjänar att vinna...

2007-12-01 @ 15:25:18
Blogg/hemsida: http://frommyowneyes.webblogg.se
Skrivet av: Tilda

Jag hejar på AMANDA! :D

2007-12-01 @ 20:50:33
Blogg/hemsida: http://www.thelipstickjungle.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0