Klippt Mig!!!

Klockan tio idag var jag hos frisören och klippte till mig. Friyren är typ som jag hade den innan, fast det är mycket mer uppklippt i nacken, men annars är längden nästan densamma. Sen så är luggen klippt, snelugg. Det kändes bra när jag satt där men när jag sen kom hem så kändes inte riktigt luggen ok. Så jag ska dit sen senare idag och klippa till den. Man ska jue vara helt nöjd tycker jag när man har betalat en del pengar för att bli klippt. Men annars är jag super, blev så snyggt i nacken =) Skönt att få lite förnöjelse.
Jag gick även en runda på stan efter klippningen. Shoppade ett nytt helt ennkelt vitt linne och så köpe jag en brun tröja med lite häftiga saker på....ni ska få se sen =) Båda klädesplaggen lär följa med i resväskan när vi åker till Thailand. Lite därför jag köpte dem!!

Jaha då är det bara till att vänta tills frissan ska ringa så man kan gå upp till stan igen. Men när det blir vet jag inte riktigt eftersom att hon hade en del att göra nue eftersom att hon var själv. Hon som hade klippt mig hade gått hem för att hon ej mådde bra. Men snällt att hon andra kunde ta mig ändå. Vill jue att det ska se ok ut, speiellt eftesom att man ska på julbord ikväll. Bara hon inte glömmer mig, i så fall får jag göra det bästa ut av det. För det ser ok ut men känner att luggen skulle vatt lite tjockare, känns som den är för tunn, eller är det bara jag som är nojig, hehe,

Här kommer en bild på den bruna tröjan som jag snackade om, lägger inte om nån bild på det vita linnet för jag tror ni vet hur ett sådant ser ut =)
Bild på frissan kommer senare idag, eller imorgen!!



Så snygg tycker jag, vad tycker ni??


Ha en fortsatt bra dag!!











Kommentarer
Skrivet av: evamy

tack så mycket!
trevlig helg!

2007-11-23 @ 13:45:21
Blogg/hemsida: http://evamys.blogg.se
Skrivet av: MariaDayz

Jättesnygg tröja, köpt vart? ;)
Skulle oxå behöva komma iväg till frissan
är ju alltid kul att ha det gjort till julen =)
Vad fin du blev föresten

2007-11-27 @ 17:49:06

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0