Lite förändring...

Det har bliviit lite förändring på min blogg. Har en rosa klocka nue och sen är texten "candygirl84" i fyllt med rosa.

Tycker det blev jätte bra, ville hela tiden ha nått rosa oxå i min blogg eftersom att jag gillar det. Så igår pratade

jag med Anna som fixat min blogg.

Jag skrev jue igår att jag skulle gå och lägga mig ganska så tidigt eftersom att jag var trött. Men så blev det inte

eftersom att Anna och jag pratade på msn om min blogg. Hur det skulle vara och så. Tack Anna igen för hjälpen.

Vad tycker ni visst blev det fint?? Är nått småfix kvar hon skulle fixa till tror jag,  men annars är det klart.
Själv är jag super nöjd :)

Fredag idag. Skulle jue ha träffat Jessica idag och fikat men hon fick förhinder. Lite tråkigt.
Så nue lär det nog inte bli att jag gör något vettigt idag känns det som. Är jue så tråkigt väder ute.
Fårse om jag går till stan sen och försöker fixa någon farsdagspresent till Pappa. Har inte fått så många förslag så kom igen och kom med några fler....
Fårse vad som händer idag/kväll helt enkelt......Kanske skulle tagit och städat, men känner inte riktigt för det!!!

Nue ska jag gå och duscha har jag tänkt.

Hejsvejs!!!



Kommentarer
Skrivet av: Line

ja, din blogg är verkligen jättefin!:)önskar att jag var kompetent nog att fixa min lite fin också!har precis kommit hem från praktiken, blev en kort dag idag, skönt!:)hoppas du får en fin eftermiddag och kväll!Kram

2007-11-09 @ 13:57:42
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0