Lunch på stan...

Japp om en stund ska man luncha på stan med Emmy. Ska bli jätte skojsigt. Vi ska luncha på Nostalgia skulle jag tro som jag skrev igår och sen så blir det en runda på stan. Emmy var visst shoppingsugen, hehe =)
Men först ska jag cykla bort till Pysslingen och lämna min lönelapp så att jag får lite lön nästa månad för den dagen jag jobbade i måndas, kunde blitt fler om jag inte hade vatt sjuk, menmen inget att göra åt det!!

Jag har haft julmusik på sen jag gick upp och haft det när jag fixade till mig och så. Måste börja komma i lite julstämmning nue när man ska julpynta imorgon. Julmusik är så mysigt tycker jag :)

Sen ikväll blir det Idol och marängsviss till det, mums =) Kan jue inte bara missa Idol ikväll när Amanda ska sjunga en av mina favis låtar och sen så är det så spännande nue när dem bara är tre kvar. Men jag hoppas helt klart på att Amanda tar hem allt ihopa....vilken tycker ni ska vinna??

Ha en super bra fredag för det ska jag ha, Puss och Kram =)=)






Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0