Måndag Igen!

Jaha då var det måndag igen, känns som det är måndag alltid. Det beror nog på att veckorna går såå fort. Man fattar knappt att det går så fort....fast man kan tycka att dagarna går såå sakta så springer ändå veckora iväg!!

Min måndag har var väl varit sådär. Känns som att dem dagarna man är i skolan så blir man på dåligt humör. Har blivit det på sistone i alla fall och blev det idag igen. Det beror på att våran lärare som vi hade idag och vi har bara henne på måndagar....hon har inte koll på något och sen så sa vi att vi känner att vi har för mycket att göra i detta ämne. Tror ni hon lyssnar?? Nää kommer bara med en massa bortförklaringar hit och dit =( Annars var väl lektionen ok, vi pratade om demenssjukdomar och kollade på filmen "En sång för Martin". Faktiskt väldigt bra!! Efter det så skulle vi på studiebesök på minnesmottagningen klockan 15 tll 16. Lite sent tyckte vi, men beror väl på att vi är vana att sluta i lagom tid. Men studiebesöket var väldigt intressant i alla fall och väldigt givande. Så det var roligt att vi fick komma dit.
Dåå var mitt humör mycket bättre för jag hade släppt det från morgonen. Men precis innan vi ska gå hem från minnesmottagningen så kommer det. Vi som var sjuka från förra måndagen, jag då!! Vi ska göra reflektioner om alla andras arbete. Först var det bara om vårt eget och det lämnade jag in idag. Men nue ska vi skriva om alla andras oxå. Jag bara kände när ska jag hinna det och kunde inte vår lärare skrivit ut det på konferansen på nätet i förra veckan? Som lärarna ska göra om man varit borta. Nää då hon kommer med det idag. Dåå blev jag sjukt sur igen eftersom att dem är såå dåliga med att informera och sen har vi ändå såå mycket att göra.
Jaja bara att gilla läget, inte så mycket att göra åt det. Sen så brukar det jue oftast gå bra för mig ändå. Men känner verkligen att jag tappat suget för skolan, är såå skoltrött. Tur att det är lov om några veckor och att man ska iväg och resa. Förhoppningsvis kan man sen börja nästa termin med nya starka tag!!!

Har nästan precis ätit. Ikväll blev det pannkakor för jag orkade inte lägga ner nån energi på att tänka ut något som vi skulle göra. Så jag gjorde några pannkakor till mig och sötisen åt pastasalladen som jag inte var sugen på. Var jue inte hemma fråns halv fem heller, så känns som man inte hunnit med nånting sen man kom hem. Men tänker inte göra så mycket ikväll ändå....orkar inte. Har tänkt att jag ska gå och ta en varm dusch om en stund och sen lägga mig på soffan och bara kolla på tv, eller sitta vid datan. Haha =) Är jue hemma själv ikväll eftersom att sötisen ska träna...skönt med lite egen tid ibland =)

En sista sak innan jag avslutar detta inlägg. Peter Jag Älskar Dig Så Mycket Och Tack För Att Du Finns Där Och Lyssnar Och Ger Mig Stöd När Jag Har Det Jobbigt =)                     
                                                                                                                                    










Kommentarer
Skrivet av: Maria

Åh tack, så söt du är! =)
Det ska bli skönt att kunna blogga när man vill =)

2007-11-19 @ 18:36:05
Blogg/hemsida: http://catwalkqueen.blogg.se
Skrivet av: Jenny

Skönt att man inte studerar längre :) Hur länge till skall du studera?????
Kram

2007-11-19 @ 18:44:56
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: Maria

Detsamma! =)

2007-11-19 @ 19:27:28
Blogg/hemsida: http://catwalkqueen.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0