Min Söta Sötis :)

Min sötis är såå söt och gullig.
Han messade mig innan idag och frågade hur det var idag och då skrev jag att jag inte mådde så bra.
Mådde jue bättre innan när jag skrev förra inlägget men bara en stund där efter så började min mage krångla igen och så mådde jag jätte illa. Så när min sötis kom hem från jobbet så låg jag och vilade och mådde intealls bra.
Han frågade om han skulle laga mat ändå till mig eller bara fixa nått till sig själv. Men jag ville försöka få i mig nått så han lagade mat till båda. Jag åt en liten portion. Bra att man fick ner lite mat i alla fall.
Efter att vi hade ätit så stack min sötis iväg och handlade lite. Jag bad honom att handla cola eftersom att det ska va bra för magen...Sen när han kom hem så fick jag både cola och ett choklad. Ett ny sort.
Marabumjölkchoklad med smarties i. Såå snällt av min sötis att tänka på mig när jag ej mår så bra. Men har bara smakat en bt av chokladet, är inte speciellt sugen. Men som min sötis sa så kan jag jue ha det en annan dag när
hans "gumma" mår bättre igen. Älskar min Peter såå mycket, han är allt för mig :)

Nue ikväll känns det lite bättre igen. Känner fortfarande inte någon matkänsla eller så men känner mig piggare. Kan nog bero på att jag har vilat större delen av dagen. Inte orkat göra något annat.
Jag satsar på att vara återställd imon. Eftersom att Pysslingen ringde och frågade om jag kunde hoppa in och jobba imon. Det vill jag jue så gärna. Så förhoppningvis så kan jag det!!
Är jue alltid bra med lite extra pengar :)

Kvällen här blir lugn. Kommer jue vara själv snart eftersom att sötisen ska iväg och träna bandy om en halvtimme.
Så jag ska bra slöa framför tvn. Finns jue mycket bra på tv på måndagar.
Ska försöka kuerara mig så mycket som möjligt.

Gör alla ni andra ikväll då och vad har ni gjort idag??


image301









Kommentarer
Skrivet av: Jessi

Krya på dej gumman! Kramizar

2007-11-05 @ 19:42:22
Skrivet av: Pernilla

Jessi: Tack så mycket gumman :)Kanske ses imon!!

2007-11-05 @ 21:04:32
Blogg/hemsida: http://candygirl84.webblogg.se
Skrivet av: Hampus

Ja, det är många som pratar om den låten. Jag älskar den ja med :)

2007-11-05 @ 21:07:44
Blogg/hemsida: http://hampusvestin.blogg.se
Skrivet av: Hampus

Tack, vad kul att du tycker det ;)

2007-11-05 @ 21:28:40
Blogg/hemsida: http://hampusvestin.blogg.se
Skrivet av: Line

Stackare som är krasslig!Hoppas du mår bättre imorgon!Själv har jag varit och hjälpt en kompis med sitt cv, vi måste ju söka jobb nu, läskigt att det bara är 10 veckor kvar till man är färdig sjuksköterska. När är du klar med din utbildning?Sov så sött! Kram

2007-11-05 @ 23:46:46
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0