MVG :) :)

Är super glad för att jag fick MVG på ett arbete som jag har gjort och så fick VG+ ett annat. Båda arbetena var i ämnet social omsorg. Så jag ligger nog ganska så bra där betygmässigt :) Var jue inte i skolan idag när dem hade fått tillbaka dem men Emmy hade tagit mina och jag sa att hon måste kolla vad jag fick....är såå nyfiken när det gäller sådant!! Såå det kändes super bra. Inte nog med det så fick vi i min grupp VG+ på arbetet vi gjorde om alkolism, vår lärare hade tyckt att vi hade en röd tråd genom hela vårt arbete.....Så när jag fick reda på detta innan idag så blev min dag genast mycket bättre eftersom att jag inte vatt på topp innan idag.

Fast att huvudvärken sitter i så tog jag tag i och lagade maten eftersom att jag var på så bra humör ändå. Det blev jue att jag lagade poptais, laxfiler, hollandisesås och lite blandade grönsaker till det. Min sötis är inte så glad i lax men han tyckte det smakade ganska så bra ändå och det var jue bra :) Men sen så blev jag sur ändå. För att jag brukar inte laga maten så ofta här, men börjat göra det mer på sistone och börjar tycka det är roligt. Men då säger min sötis att det är väl inget speciellt med det.....Dåå blev jag sååå sur. Jag tänkte att då ska han inte komma och klaga heller att han oftast får laga maten....eller hur? Menmen tror inte han menade så igentligen men jag tog det på det viset...för att för mig att det framsteg att jag börjat ta tag i det mer!!

Så från att vara jätte glad som jag var för någon timme sen för mina bra betyg så är jag nue ganska så sur igen och tycker allt är trist...menmen jag ska tydligen inte vara på topp och vara glad idag känns det som....

Menmen blev inte bara klagande i detta inlägget i alla fall...Haha :) Ni får ta det som det är!!!

Kramis på er!!




Kommentarer
Skrivet av: tinkerbellan

träffade honom på grand.. har han på bild i bloggen..

2007-11-12 @ 19:41:22
Blogg/hemsida: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Skrivet av: Jenny

Grattis till MVG:et, det var inte illa.

2007-11-12 @ 20:48:20
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0