Nina Frisk!

Jag har precis kollat på den filmen och jag tyckte den var helt ok. Men väldigt konstigt slut. Det kändes som att filmen slutade mitt i allt, mycket frågor man fick som man inte fick svar på. Menmen inget att göra åt det, men trist ändå att dem inte gjorde ett bättre slut!! Någon annan som sett den, tyckte ni om den??

Jag sitter och kollar på skor lite på nätet, kollar mest på pumps. Funderar på att köpa ett par med lite högre klack. Jag har ett par låga svarta men vill ha nya med lite mer klack på. Men sen så funderar jag på om man ska köpa det nue när det snart är vinter och snö. Kanske inte blir att man använder det nue precis? Men man kanske kan köpa dem ändå, kanske finns nått tillfälle där man kan ha dem på. Man kan jue inte ha för lite skor eller hur?? Hehe =)

Dessa tre paren är det som jag funderar på:
                                          

Dem två första är från skopunkten och den tredje från dinsko. Jag funderar nog på dem i mitten, tyckte dem var lite häftiga och festliga =) Vilka tycker ni, vill gärna ha lite smakråd!!! Så sätt fart att kommentera.


Kommentarer
Skrivet av: Fredrik

Dem silvriga tycker jag nog :)

2007-11-29 @ 23:16:36
Skrivet av: Pernilla

Fredrik,brossan: Ok, jaa jag får väl se vilka det blir och om jag köper några =)

2007-11-29 @ 23:17:52
Blogg/hemsida: http://candygirl84.webblogg.se
Skrivet av: Sandra

Dom sista svarta vär supersöta, jag älskar rosetter! :D Fast dom andra var också snygga...

2007-12-08 @ 23:02:19
Blogg/hemsida: http://frommyowneyes.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0