Päron.....

  Mm det sitter jag och äter just nue. Såå gott är det tycker jag :) Tycker ni oxå det??
Klockan är snart fyra och jag har nästan precis diskat så nue slipper man tänka på det. Får kanske ta och gå och duscha snart. Helst innan sötisen kommer hem, så jag inte uppehåller duschen för honom. För då tar det bara längre tid. Men jag är så långsam ibland och speciellt om man då fastnar vid datorn. Men det ska jag inte försöka göra nue.
Hmm vet inte riktigt vad man ska ha på sig ikväll. Får tänka ut något medans jag står i duschen. Kan inte vela hur länge som helst eftersom att vi ska vara hos Jessica och Marcus vid 17.45 för att vi ska äta något ihop innan vi ska bowla klockan 19.00. Det blir nog att vi bara beställer någon hämtmat, menmen det går bra det med....sen så blir det kanske lie vin till det eller kanske cider?? Tror nog det blir cider!!!

Jag hoppas verkligen att Louise som skrev till mig igår om att hon ville ge info om magsår hör av sig. Hade varit mycket intressant. Har en annan tjej oxå som antagligen ska skriva lite till mig om det....alltid bra med färsk fakta!!

Men ni får ha en fortsatt trevlig dag/kväll för det ska jag ha :)







Kommentarer
Skrivet av: Louise

Nilla!

Jag skrev ett jättelångt mail till dig förut som jag skickade, men såg nu att jag fått tillbaka mailet igen :-(

2007-11-02 @ 17:12:29
Skrivet av: Pernilla

Louise: Jag hade glömt skriva hela mailadressen. Försök igen på denna. [email protected]

Ha en trevlig kväll :)

2007-11-02 @ 17:36:19
Blogg/hemsida: http://candygirl84.webblogg.se
Skrivet av: Jenny

Hoppas du får en trevlig kväll. Har du kommit på vad du ska ha på dig? Ps! Blev riktigt sugen på ett päron då jag såg bilden hih..

2007-11-02 @ 17:40:58
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0