Prison Break

Börjar alldeles strax, Men jag orkar inte vara uppe och kolla på det ikväll.
Min huvudvärk har blivit lite värre under kvällen så hoppas att en god natt sömn ska göra så att det försvinner
tills imon. Eftersom att jag antagligen ska jobba då om man mår bättre...

Men som tur är finns jue videon så att man kan spela in sina program så man kan titta på dem senare :)
Som min sötis sa, hur skulle jag kunna överleva utan videon.  En bra fråga....hehe. Nää men det hade jag nog gjort....eller det hade jag. Men hade jue väl försökt se repriserna så mycket man hade kunnat då...haha!!

Ikväll annars har jag spelat lite Wii faktiskt, Wii sport är väldigt bra träning!! Har även kollat på Andra Avenyn och
lite halvt på Cityakuten.

Vill skänka en tanke till min lillbror ikväll som har det lite jobbigt. Tänker på dig ska du veta :)








Kommentarer
Skrivet av: Fredrik

prisonberak är riktigt bra!

2007-11-06 @ 10:16:47
Blogg/hemsida: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Skrivet av: Anonym

tack för kommentaren :) fick käka alvedon så gick det över!

2007-11-06 @ 10:33:08

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0