Rensat Garderoberna.

Nue när sötisens småsyskon var här på besök ihelgen så fick jag verkligen en anledning till att rensa ut mina garderober. Hade en hel del kläder som jag inte använde längre som bara tog en massa onödig plats.
 Jag har tänkt länge på att jag skulle ha gjort och sedan ge bort det till Kerstin, men aldrig blivit av fråns nue idag.
Hon blev super glad igår när jag frågade henne om hon ville ha lite kläder som jag inte ville ha längre. Det ville hon jätte gärna sa hon.
Så idag så rensade jag ut och det blev en hel del kläder till Kerstin. Två fulla pappkassar med kläder. Det bev mest tröjor och linnen. Nått par byxor och nån kjol oxå. Visa kläder ville man knappt ge bort eftersom att det har varit äns favisar för några år sedan. Men eftersom att jag inte använder dem och visa är för små så kan jue lika bra Kerstin ha dem, sen får jag jue lite bättre plats i mina garderober nue.
När jag var färdig med utrensningen, så fick hon se vilka kläder hon skulle få.
Hon bara ska jag få dessa fina kläder, dem ser jue ut som nya...hihi :)
Har nog bra hand om mina kläder eftersom att hon tyckte så.
Mycket skönt att det äntligen blev gjort och det är roligt att ge bort det till någon som verkligen uppskattar det!!

Idag gick jag och sötisen upp vid tio. Jag hade lätt kunnat sova lite till men kände att man ville inte ligga och sova hur länge som helst när Erik och Kerstin var här. Så jag gick upp och duschade med en gång och då fixade sötisen fram en god frukost till oss :)
Sen har Erik och Kerstin spelat Wii eller dataspel hela dagen. Så jag och sötisen fick roa oss med annat. Hehe.
Nää men vi fixade och donade eftersom att dem roade jue sig själva med att spela hela dagen.
Jag och sötisen har även tvättat idag. Brukar göra det någon dag på helgen. Trist men måsta göras.
Min söta sötis lagade även en god middag till oss innan Erik och Kerstin skulle åka hem..
Efter att dem hade åkt så tog jag tag och gjorde lite läxor och sen så har jag och sötisen bara slappat framför varsin tv. Jag har kollat på Ensam mamma söker och han på fotboll....Vi har även hunnit med en del gos där imellan :)

Är jue även sista dagen på lovet idag....känns sådär. Men känns inte så annurlunda med att börja skolan igen eftersom att vi har så mycket självstudier. Som imoron te.x. Men ska till skolan imon ändå vid tio för att träffa gruppen så vi kan fortsätta med arbete om alkolism...annars imon är det inget planerat,

 
JAG ÄLSKAR DIG I MASSOR




Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0