Studiebesök...

Imorse var jag, Emmy och Annika på studibesök på Gaetrisk dagrehabilitering. Det var jätte intressant och väldigt givande studiebesök. Man lärde sig en hel del nya saker om man inte tänkt på innan. Så det vra jätte skoj att vi fick komma dit och se vad dem sysslar med!! Vi ska jue nämligen göra ett arbete om rehab både inom det fysiska och psykiska. Så vi har det psykiska kvar bara, skönt det.
Efter det så frågade Emmy mig om jag ville gå med henne istan lite för att hon skulle köpa presenter och ville ha smakråd. Så jag följde med henne en runda och det var trevligt. Alltid lika trevligt att vara med Emmy :)
Jag stack sedab hem lite snabbt och stoppade i mig en banan för sen så skulle jag jue till vårdcentralen. Jag fick en kortisonsalva mot klådan och så ska jag fortsätta smörja med min carnoderm och så ska jag äta min cetrizintabletter, dem ska hjälpa lite mot klåda nämligen. Så får verkligen hoppas detta hjälper, för jag blir tokig annars som sagt. Det är så jobbigt när det hela tiden ska klia!! Menmen hoppas det blir ett slut på det i alla fall.

Jag är inte lika nedstämd som jag var igår, känns lite bättre idag. Kunde varit lite bättre väder bara, Men man kan jue inte få allt....Resten av dagen blir bara lugn tror jag. Ska snart ta och kolla på dagens Days som jag spelat in och sen så får man väl ta och diska lite. Sen så blir det mys med god mat och Idoltittande och till det blir det lite gottis. Chips och dipp och marabous nya choklad med nonstop. Var såå sugen på det, så det ska bli mums =)

Min kära mamma ringde innan idag och sa att dem hade fått flygbiljtterna nue till resan. Jag och sötisen har ejfått dem än eftersom att vi har ej betalat in hela resan än. Vi väntar tills slutet i fall det skulle ha hänt något. Man vill jue gärna inte bli av med alla pengarna. Så vi lär jue få våra så fort vi betalat in det. När man får dem lär det väl kännas ännu mera verkligt att man verkligen ska åka =) Man får hoppas det inte blir nått krångel på vägen bara. Nää nue ska jag inte tänka så. Vi kommer få det super, haha.
Men vi fick nya flygtider idag igen i alla fall, dem hade ändrat hemresan hem lite. Vi kommer komma hem ännu senare än vad det stod på vår förra lapp. Menmen det gör inget. Bara vi kommer iväg som sagt och hem oxå för den delen :)










Kommentarer
Skrivet av: evamy

Japp, jag läser din blogg. Nu tittar jag igenom den lite så man "hänger med" hehe..

Och så är det kul att prata om thailand. Vill veta massa sen när du kommer hem också :) Så man får lite tips och sånt!

2007-11-16 @ 14:25:08
Blogg/hemsida: http://evamys.blogg.se
Skrivet av: Miia

hej babe! javisst är det trist,men mest komiskt och irriterande!
Självklart får du fortsätta läsa,kan ju inte bli snuvad på konfekten nu på slutet =)
Trevlig helg!

2007-11-16 @ 14:43:22
Blogg/hemsida: http://miian.blogg.se
Skrivet av: evamy

Vad bra :) Hoppas du får en bra helg!

2007-11-16 @ 14:45:00
Blogg/hemsida: http://evamys.blogg.se
Skrivet av: evamy

hehe jag jobbar natt :) Va meningen att jag skulle gå upp kl 13 men när Fredrik väckte mig så orka jag inte ens öppna ögonen :P

2007-11-16 @ 15:55:52
Blogg/hemsida: http://evamys.blogg.se
Skrivet av: Maria

Jo jag trivs himla bra med mitt blonda hår, och jag är lite rädd för att färga det rött efetrsom jag modellar ibland, men va sjutton, det är väl bara att blondera skiten igen i så fall ;)

2007-11-16 @ 16:00:02
Blogg/hemsida: http://catwalkqueen.blogg.se
Skrivet av: evamy

som cncoperatör på ett industriställe här. rätt tråkigt men det funkar :P Själv då?

2007-11-16 @ 16:23:16
Blogg/hemsida: http://evamys.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0