Thaimat =)

Jag och sötisen åt sen middag idag. Det blev Thaimat som vi beställde efter vi hade varit och handlat på maxi. Det är såå gott med Thaimat tycker jag, mums! Vi orkade inte ställa oss och laga mat. Kom iväg och handlade ganska så sent så. Sen så tar det alltid lite tid när man är på Maxi och handlar för man ska jue kolla på allt annat oxå, speciellt julsakerna =) Handlade faktiskt två tomteljusstakar och en lång svart duk, med mönster på!!

Fint eller hur??


Längtar tills på lördag då jag ska städa och julpynta, det är så mysigt med allt julpynt tycker jag =) Ska även försöka hinna med att göra lite julgodis, men blir nog att jag får göra det på söndag i sådana fall. Tror ej jag hinner det på lördag. Eftersom att jag ska iväg på kvällen, ska festa med Jessica om hon blir frisk tills dess...hoppas hoppas för det var ett tag sen man festade och var ute nue!!

Nue ska jag snart lägga mig och kolla på någon film tror jag. Är jue inget bra på tv ikväll jue. Sen så är jag jue ledig imorgon, så gör jue inget att man är uppe en stund. Är förresten mycket piggare ikväll så det känns som det går åt rätt håll nue i alla fall, skönt =)
Imorgon ska jag in till stan och luncha med Emmy, lär bli på vårat favisställe Nostaliga. Är så sugen på deras toast. Sen så lär vi nog gå en runda istan oxå, brukar vi jue göra. Ska bli skojsigt att komma ut lite. Har jue knappt vatt ute något nue när jag vatt dålig, så det ska bli trevligt imorgon, ser jag fram emot :)

KRAMIS!!!






Kommentarer
Skrivet av: Line

Skönt att du känner dig bättre nu!Hoppas du känner dig helt återställd imorgon!:)Fina saker du hr köpt!Själv väntar en runda på stan imorgon för min del, även om det är hiskeligt massa annat som jag planerat att hinna med...nåja, det ska nog gå!:)ha en finfin kväll!Kram

2007-11-29 @ 20:23:36
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se
Skrivet av: Line

hihi, söta personer ska ha söta kommentarer:). Stafvres ligger i samma hus som opalen, om du vet
var det ligger. Annars kan man säga att det ligger bakom sjukhuset, bredvid ängsgårdens förskola. Trevligt med ett besök på stan imorgon för din del. Måste själv besöka nostalgia någon dag, har bara ätit där en gång.Kram - igen

2007-11-29 @ 20:44:07
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se
Skrivet av: Line

japp, det är ett rehabcenter. Jag rekommenderar varmt att söka dit om
ni kan önska var ni vill hamna. Där har varit studenter från komvux (tror detvar från östra göinge), så sök om du vill och kan!:)Underbar personal och såå trevlig stämning!

2007-11-29 @ 21:32:45
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se
Skrivet av: Fredrik

sv: thaimat i like toooo =)

2007-11-29 @ 21:43:32
Blogg/hemsida: http://www.fredrikfredrik.webblogg.se
Skrivet av: sanna

finfin blogg=)

2007-11-29 @ 22:55:52
Blogg/hemsida: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0