Tiden bara sprang iväg!!

Jag har suttit och hållt på skolarbete sen klockan två och nue är klockan helt plötsligt 16.45. Tiden bara springer iväg när man är inne i sitt skolarbete. Först så skrev jag en reflektion kring vårt arbete om alkoholism eftersom att läraren ville ha det, så jag skrev och mailade in det innan. Sen så fortsatta jag på arbetet om magsår. Det tar sin lilla tid eftersom att man tänker på vad man ska ha med och hur man ska skriva det. Sen har jag fakta från en massa olika håll...så man får sitta och sortera och kolla vilken fakta som är bäst. Men jag har ungefär kommit halvvägs på mitt arbete nue. Är så nöjd med mig själv att jag tog tag i det och gjorde som jag hade tänkt idag. Blir inte bättre av att skjuta upp det. Ska försöka fortsätta med det i veckan och försöka göra klart kladden så man kan maila sin lärare och fråga hur hon tycker än så länge!! Hon ville att man skulel göra det får då får man chansen till att göra det så bra som möjligt och det vill jue jag...hehe :)

Om en stund så ska jag och sötisen äta. Han håller på att laga mat nue. Ikväll blir det ris och någon korvgryta som vi hittat recept på. Det är nästan som korvostroganoff!! Kvällen blir nog lugn annars. Ska duscha och sådär eftersom att det är skola imorgon. Sen så är det jue bra porgram på tvn ikväll som jag ska kolla på...händer inte mer än vanligt på en vardagskväll!!

Vad ska ni göra ikväll då, oxå bara kolla på tv kanske??








Kommentarer
Skrivet av: tess

ja litte när jag har tid. mm det går jätte bra för han.
vi får snart träffas igen. kram

2007-11-13 @ 21:08:49
Skrivet av: Pernilla

Tess: Aha oki!! Ja det får vi göra. Är jue ett tag sen nue. Kram

2007-11-13 @ 22:01:51
Blogg/hemsida: http://candygirl84.webblogg.se
Skrivet av: Line

Vad du är duktig med dina studier idag!Hoppas det gått bra så du snabbt blir färdig!:)Sov så sött när det är dags!Kramkram

2007-11-13 @ 22:29:20
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se
Skrivet av: evamy

Hej hej! Hittade en kommentar från dig som du skrev för länge sen på min blogg! Det handlade om thailand. Har ni varit där än? :)

2007-11-14 @ 04:22:01
Blogg/hemsida: http://evamys.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0